Epilog

236 15 9
                                    

Už je to skoro rok, co jsem se odstěhovala z Londýna. Po tom, co jsem se odstěhovala se toho změnilo opravdu hodně. Nelly začala chodit s Harrym. Občas mě navštíví, někdy se tu staví i Liam s Louisem. Nialla jsem viděla už před hodně dlouhou dobou. Řekla jsem mu, že je prostě konec. Dlouho to nemohl pochopit, není zvyklý být odmítán. Louis říkal, že se z toho Niall furt nevzpamatoval. Já jsem zatím furt sama. Neplánuji si teď nikoho najít, nevím jestli ještě vůbec někdy. Miluju Nialla, ale být s ním nemůžu, tak moc mi ublížil. Už mu nemůžu věřit, nemůžu a ani nechci. Miluju ho, ale zároveň nenávidím. Lituji toho, co jsem před rokem udělala, že jsem se tak unáhlila, ale zároveň vím, že by to mohlo dopadnout ještě hůř.

Miluju ho, proč to tak strašně moc bolí i po tom roce? Nemůžu už dál, nechci dál. Nevím co mám dělat, nechci být bez něj, nechci být s ním. Rozhodla jsem se vybrat třetí možnost, a to být beze všeho a zároveň se vším. Chci jít na místo, které jsem dosud nepoznala. Na místo, které vlastně ani místo není. Rozhodla jsem se odejít navždy.

Vzala jsem si několik prášků na spaní, které jsem doma našla a poté se ponořila do vany. Cítila jsem, jak mé tělo slábne. Jak klesá více a více dolů. Přemýšlela jsem, jestli to bude Niallovi líto, přemýšlela jsem jen nad ním. Pak jsem se naposledy ponořila a poté odešla do věčné říše snů, kde budeme zase s Niallem spolu, kde mi nebude bránit nic v tom, abych s ním byla.❤

****

Ahojte,
Tak poslední díl je tady. Omlouvám se, ale já prostě musela.

Toto byl můj první příběh, tak snad se vám líbil. Vůbec jsem nevěděla co čekat, a proto jsem nadšená z vaší neskutečné podpory❤.

Chtěla bych poděkovat mojí nejúžasnější komentátorce a nejlepší spisovatelce tady na wattpadu kthxx7💜. Moc ti děkuji za veškerou podporu a za úžasné komentáře, jsi opravdu úžasná❤❤❤.

Samozřejmě tady je více lidí, kterým bych chtěla poděkovat jjandaa15, TimeaHoran a LucHav❤. Vy jste taky byly úžasné, snad se vám budou líbit i mé ostatní příběhy💜.

Ale samozřejmě, že si vážím každého komentáře, každého vote a každého přečtení. 💜❤.

Miluju vás, Gabi

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat