39.part

132 13 0
                                    

Pohled Nialla:
Byl jsem zklamaný, čekal jsem něco víc. Myslel jsem si, že pro ni ten včerejší polibek znamenal něco víc, než jen jakési 'usmíření". Ale můžu být rád, že na mě alespoň přestala být naštvaná. Vůbec nevím, jak to teď mají s Nelly, třeba je to právě kvůli ní, třeba právě kvůli ní se mnou nechce nic mít. Sakra Horane, už zase všechno svádíš na ostatní! Okřiklo mě moje podvědomí. Prostě se mnou nechce být. Zatím. Snad se to někdy změní. Přemýšlel jsem ještě asi půl hodiny. Poté jsem se rozhodl, že se kouknu na internet, co kde zase nového o nás média vymysleli a napsali. Už instinktivně jsem do ruky vzal mobil, ale když jsem ho zapl, začaly na mě blikat dva nepřijatelné hovory. Asi jsem přemýšlel opravdu usilovně, když jsem neslyšel vyzváněcí tón. Hovory jsem tedy rozklik a zjistil, že mi volala Beth. Byl jsem překvapený, šťastný, že mi napsala ale hlavně naštvaný sám má sebe, že jsem je přeslechl. Teď si bude myslet, že s ní nechci mluvit, nebo něco takového. Rozhodl jsem se jí hned zavolat, zajímalo by mě , co chtěla.

"Ahoj Nialle" ozvalo se z telefonu.

"Ahoj Beth, omlouvám se, že jsem ti to nezvedl, ale neslyšel jsem mobil, promiň." Řekl jsem.

"To nic, já jen, nechtěl by jsi zajít někam? Třeba ke mně ? Nebo někdo ven?" Zeptala se a znela trochu nejistě.

"Dobře, tak já tě vyzvednu tak ve.... tři?" Řekl jsem po chvíli přemýšlení, nad vhodným časem.

"Dobře, tak zatím pá." Řekla.

"Zatím, těším se!" Řekl jsem a čekal, až Beth zavěsí.

Jsem tak rád, že se se mnou chce vidět.
________________

Pohled Louise:

"Ty někam jdeš Nialle?" Zeptal jsem se ho, když si obouval boty a chystal se k odchodu.

"Jo, jedu pro Beth" řekl s nadšením v hlase.

"To je super" zaradoval jsem se jako malé děcko.

"Já myslel, že už se nedáte snad nikdy dohromady! Gratuluji brácho, tak to hlavně zase nepodělej. Mám dneska někam vzít kluky? Víš co, aby jste 'to' spolu napoprvé měli hezké, víš co myslím. Jako jasně ne vaše poprvé, ale vaše společné ano." Řekl jsem a připadal si, jako bych blábolil úplné nesmysly.

"Loui... moc vět. Nechodím s ní, ale je to na dobré cestě. A žádné naše poprvé dneska nebude. Hlavně mě prosím neztrapni svými řečmi Loui, není mi 15." Řekl se smíchem.

"Dobře, ale nechci být strejda, stačí mi být Taťka jednoho malého prcka a tří velkých" dodal jsem se smíchem.

"Fajn, teď už mě ale nezdržuj." Zasmál jsem se a vyšel ven z vili. Nasedl jsem do auta a vydal se směrem k bytu od Beth. Po cestě mi mobil, který jsem měl v kapse, začal zvonit. Zvedl jsme ho:

"Ano?" Řekl jsem do telefonu, ale dál se soustředil na řízení.

"Ahoj Ni, tady Beth." Při tom hlase, který jsem poznal už před tím, než se představila jsem se ihned začal soustředit na něj, místo řízení. Naštěstí jsem byl už u bytu Beth.

"No Nialle, nějak nestíhám dojít domů, jsem teď v cukrárně, vyzvedneš mě prosím tam?" Zeptala se.

"Jasně, hned tam budu." Řekl jsem a rozjel se na dané místo.






Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat