Niall se snažil hrát naštvaného, ale jelikož je zpěvák a ne herec, tak mu to moc dobře nešlo, a tak to radši po deseti minutách vzdal. Přijeli jsme do nějaké restaurace, teda spíše mi to připomínalo Fast food, ale to je jedno. Bylo vidět, že kluci zde chodí často, Harry si dokonce i s jednou servírkou tykal a ona se k němu nějak moc měla. Řekla bych, že oni dva se neznají jen z restaurace, ale i z postele. Jen jsem nad tím protočila oči a dál si jejich koketování nevšímala. Proč by taky jo, nezajímalo mě.
Když jsme všichni dojedli, rozhodli jsme se, že pojedeme zase zpět domů.
Po cestě jsem seděla vedle Louise. Niall byl totiž vepředu s Liamem, který řídil. Louis mě samozřejmě začal vyslýchat ohledně Nialla.
"A líbí se ti?" Zeptal se mě. Než jsem stihla zareagovat, chrlil na mě další otázku.
"A chtěla by jsi s ním chodit?" a miliony dalších otázek ohledně tohoto tématu.
Musím si zapamatovat. Příště si nesedat v autě vedle Louise. Kdy jim to vlastně řekneme? Uvažovala jsem. Hlavně dříve než se to dozví z tisku. Takovýchto témat je tam sice i tak dost, témat, kde se polemizuje zda chodím, nebo nechodím s Niallem. Ale vždycky jen uvažují. Ale když to teď je pravda, prostě to zjistí a poznají, že tohle není už jen uvažování, ale pravda.
_____________"Hej Beth?" Třásl někdo se mnou, došlo mi, že jsem usla.
"No?" Zeptala jsem se rozespale.
"Nic, jen že, 'Země volá Beth, Niall volá Beth'." Řekl Niall a já se musela smát.
"Už jsme doma?" Zeptala jsem se a ani si neuvědomila, co jsem řekla.
"No my jo, ty nevím" řekl Liam a zasmál se.
"Jej Promiňte... nějak jsem se popletla." Řekla jsem a trochu zčervenala, ale poté se zasmála a ostatní se mnou.
Když jsme dojeli, vešli jsme všichni dovnitř. Všichni jsme šli do svých ložnic, teda všichni až na mě. Já šla k Niallovi. Fakt si tady všechno přivlastňuju, 'už jsme doma?' 'do svých ložnic'.
Hned jak zavřel dveře, přilepil se na mě. Na mé rty a mezi polibky mi říkal různá slova.
"Co.... kdyby..... jsme..... dokončili..... to..... co...jsme... ráno.... nestihli...." šeptal mezi polibky.
"No...." řekla jsem a užívala si to, že teď Niall udělá cokoliv budu chtít.
Začala jsem se mu opět otírat o jeho nafouklé kalhoty, stejně jako jsem to dělala ráno. Niall jen zamručel a ruce mi dal na boky. Po chvíli mi chtěl sundat triko, očima se na mě podíval a prosil jimi o svolení, je hezké, že mě do ničeho nenutí, přestože je očividně nadržený. Hlavou jsem jen přikývla a zvedla ruce, aby mi ho mohl svléknout. Teď jsem byla na řadě já, sundala jsem mu triko a on mě mezitím obdarovával polibky na krk. Sundala jsem si kalhoty a Niall nezůstával o nic pozadu.
__________"Pane bože, Nialle, byl jsi úžasný." Řekla jsem a ještě rozdýchávala předešlý zážitek.
"Ty taky Beth!" Bylo vidět, že je na tom stejně jak já.
"Tak teď už kluci fakt neuvěří, že spolu nic nemáme." Řekla jsem a oba jsme se zasmáli.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...