46.part

131 13 3
                                    

Niall: Ahoj, nechceš někde zajít odpoledne?
Beth: Klidně, ale až okolo 4 odpoledne, dneska jsem totiž v cukrárně, bojím se, s Nelly jsme se neviděli od té doby co jsme se pohádali
Niall: To zvládneš :* tak ve čtyři tě vyzvednu
Beth: Dobře :D těším se :**
Niall: Já více, kde tě mám vyzvednout? U tebe doma nebo v cukrárně?
Beth: Doma, o půl končím takže ve čtyři budu připravená, už musím. Pá :**
Niall: Dobře pá :*
_______________

"Ahoj Nelly" pozdravila jsem ji co nejmileji a můj zrak směřoval na podlahu, která mi najednou přišla hrozně zajímavá.

Bála jsem se, jak to teď bude mezi mnou a Nelly, jak to teď bude s cukrárnou, bála jsem se vlastně všeho, co mělo něco společného s Nelly.

"Ahoj Beth" řekla k mému překvapení celkem mile.

Zdvihla jsem oči od podlahy a podívala se jí do očí. Hledala jsem ten háček, který byl v tom hlase. Čekala jsem, že něco dodá, co potopí moje iluze, že není naštvaná. Ale nic. Ona asi vážně není naštvaná. Nechápavě jsem se na ni podívala, ona můj pohled asi zachytila a tak řekla:

"Chtěla jsem se ti omluvit. Máš právo být šťastná, nebudu se zlobit, když s ním budeš, sice mi to asi zlomí srdce, ale ty budeš šťastná." Řekla a falešně se usmála.

Tak tohle je ten háček. Chce ve mně vzbudit pocit viny. A víte co? Povedlo se jí to! Byla jsem připravená hodit Nelly za hlavu a dělat to, co chci já a to, co je dobré pro mě. Ale už si tím zase nejsem tak jistá.

"Aha, Nelly chápu, že je to těžké, ale ty jsi mi udělala to samé, taky jsem ho milovala, ty jsi to věděla, ale stejně si s ním chodila." Řekla jsem.

"Beth to bylo něco jiného. Já s ním narozdíl od tebe něco měla víš, zatímco ty, ty jsi s ním nikdy předtím ani nic neměla, cítila jsi k němu jen platonickou lásku. Ale já s ním chodila a milovala ho." Řekla.

To co řekla, mi nahnalo slzy do očí. Nebylo to tak, jak to ona říkala, bylo to reálné. I on cítil něco ke mně. Nebo ne? Jsem tak slepá a tohle vše si jen namlouvám? Blbost! Blbost! Blbost!

"Jsi zlá, nechápu, jak si někdy mohla být moje nejlepší kamarádka!" Křikla jsem na ni histericky.

"Nápodobně" řekla a šla obsluhovat zákazníky.
______________

"Promiň, dneska jsem byla strašně hnusná. Nezasloužila sis to, prostě si vybral tu lepší. Nejsem za to ráda a ani nebudu tolerovat to, že by jsi s ním chodila. Takže si vyber, buď on, nebo já. Jasně je to hnusný, ale pokud s ním budeš, prostě se s tebou nezvládnutí bavit jakoby nic." Řekla, na jednu stranu jsem byla ráda, že se bavíme, ale na druhou stranu, vybrat si? Je to těžké, je mi jasné koho si vyberu, taky je mi jasné, že tím toho druhého raním, ale jednou bych si to vyčítala, kdybych to udělala jinak.


Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat