63.part

114 13 6
                                    

Pohled Nialla:
Ještě, než přišla Beth, napsal jsem klukům. Než stačili odepsat, zajel jsem pro Beth.

"Ahoj lásko" přivítala mě.

"Ahoj" řekl jsem, usmál se na ni a otevřel ji dveře, aby mohla nastoupit do auta.

"Chceš jet rovnou k nám? Nebo chceš ještě někam zajet?" Zeptal jsem se.

"No, jestli by ti to nevadilo, zajela by jsem jen na chvíli do nějakého nákupního centra?" Zeptala se.

"Klidně a co sháníme?" Zeptal jsem se a políbil ji na tvář.

"No, potřebuju si koupit zimní bundu, jinak nic." odpověděla.

"Dobře" řekl jsem a usmál se na ni.

****

"A co tahle, líbí se ti Ni?" Zeptala jsem se ho a otočila jsme se na něj, aby ji viděl.

"Sluší ti, jako všechny ostatní." Řekl a zaculil se.

"Děkuji, mně se nejvíce líbí tato, asi si ji vezmu." Řekla jsem a ukázala na bundu, kterou jsem měla na sobě.

"Dobře, takže jdeme k pokladně?" Zeptal se.

"Ano" odpověděla jsem jednoduše a usmála jsem se.

Na platící pult jsem dala bundu, Niall se mezitím šel podepsat nějaké fanynce a já zaplatila. Když se Niall vrátil, byla jsem, už před obchodem a čekala na něj. On mě sjel pohledem, pak se zastavil pohledem na tašce, ve které byla má bunda a mírně se na ni zamračil.

"Zlato, já ti tu bundu chtěl koupit, ale ty jsi zaplatila dříve, než jsem to stihl." Řekl smutným tónem. Úplně jsem se rozplývala nad tou jeho roztomilostí.

"Ale Ni, přece je moje, chtěla jsem si ji zaplatit sama." Řekla jsem a lehce ho políbila.

"Dobře" řekl, už trochu veseleji a v tom se rozběhl někde, ani nevím kde a mě táhl s sebou ta ruku.

"Nialle? Kam to jdeme?" Zasmála jsem se, nicméně jsem s ním šla dále a následovala ho.

"Když ti nemůžu koupit bundu, koupím ti něco ve Victoria Secret." Řekl a šibalsky se na mě usmál.

Nevěděla jsem, co na to říct a proto jsem radši mlčela.

Došli jsme před VS a Niall mě vesele táhl dovnitř. Hned mi začal vybírat spodní prádlo . Potom mě šoupl do kabinky a dál mi všechny ty věci na vyzkoušení.

"Nialle? Nemyslíš, že podobných věcí mám doma dost?" Zeptala jsem se pobaveně, když si mě prohlížel v černých tangách a červené podprsence.

"Takových věcí není nikdy dost" řekl a rozběhl se pro další věci.

Ani nechci vidět, jak by to dopadlo, kdyby jo někdo vyfotil, jak tady pobíhá a dává nějaké holce spodní prádlo. Vyzkoušela jsem si ještě dalších několik kusů, a že jich nebylo málo a potom vyšla z kabinky. Niall sice říkal, že mu přijde, že je toho málo, ale já už odmítala, cokoliv jiného zkoušet. Niall to šel zaplatit, na to jsem nic nenamítala, taky to vybíral a chtěl on. Tak proč bych mu v tom bránila. Mezitím jsem ho čekala venku. Když vyšel, usmíval se jak měsíček na hnoji, musela jsem se tomu opravdu smát.

****

Ahojte,
Je tady další díl, snad se vám bude líbit.
Komentář i vote potěší 💜💜.

Díl věnovaný jjandaa15kthxx7💜💜💜. Snad se vám bude líbit💜.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat