Když jsem se blížila k domluveném místu, viděla jsem postavu v černé mikině s kapucí, která se dívala opačným směrem než já. Neviděla jsem ji proto do obličeje. Ale bylo mi jasné, že Nelly to není. Chvíli jsem uvažovala, že bych odešla, že je to nějaký úchyl. V tom ta postava promluvila:
"Ahoj Louisi, už jsem myslel, že nepřijdeš." A s těmito slovy se otočil směrem ke mně.
"Ahoj Harry, já tady mám sraz s Nelly, Teda spíše měla mít, ale myslím, že ten s kým mám nakonec sraz, jsi ty." Řekla jsem. Všechno mi došlo, ty hrdličky to asi nepřestane jen tak bavit.
"Asi jo, že je to baví." Řekl.
"Taky si říkám, tak půjdeme domů? Nebo půjdeme někde spolu?" Zeptala jsem se, cítila jsem se celkem trapně. Asi tu Nelly zabiju, fakt!
"Klidně můžeme jít někam spolu, ale jak chceš?" Řekl nesměle.
"Dobře, můžeme je jít třeba zabít a pak jejich mrtvoly zakopeme, co ty na to?" Řekla jsem se smíchem.
"Jo, to zní jako super večer, ale já bych spíše šel ke mně, nebo třeba do kina. Co ty na to?" Zeptal se.
"No dobře no, ale teda můj plán zněl lépe." Odpovím se smíchem.
"Dobře, tak na co půjdem?" Zeptal se.
"Mě moc filmy neberou, nepůjdem radši ke mně nebo tobě?" Zeptám se a až teď si uvědomím, že zním jak nějaká nadržená puberťačka.
"Oka, ale jen jako kamarádi, že? Ne jako minule, Niall už mě tak nesnáší, nechci to ještě zhoršit." Řekl.
"Jo, neboj, ale nevím proč by mu to mělo vadit, chodí s Nelly, navíc teď ho fakt řešit nechci." Řekla jsem, Harry se jen usmál a my vyrazili dolů z kopce.
Pohled Harryho:
Připadal jsem si jako malé dítě, když jsme se s Beth kutáleli dolů z kopce a "váleli sudy", jako by nám bylo pět let. Bože, ta holka je fakt úžasná, být na Niallove místě, vážil bych si jí a dokazoval bych jí to. Počkat, řekl jsem si v hlavě ironicky, já byl na jejím místě a všechno jsem podělal a podvedl ji. Připomnělo mi to, že Niall doteď neví, proč jsme se poprvé rozešli. Že to bylo kvůli něj, když mi řekla, "Miluji tě Nialle". A až potom si uvědomila, že to řekla mně, ne Niallovi, kterého si představovala, že tam je, že ji líbal, ale ve skutečnosti jsem to byl já. Neuvědomila si to, protože měla zasněně zavřené oči.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...