32.part

143 16 0
                                    

Ráno jsem přišla do cukrárny asi okolo sedmé. Když jsem ale vešla do zadní části, tedy tam, kde se vše připravuje, peče a tak dále, našla jsme tam Nelly. Na tom by nebylo nic divného. Ale Nelly tam seděla u čokoládového dortu, který měla snad všude a brečela. Překvapilo mě to, nevěděla jsem, proč by mohla brečet. Kvůli čemu, nebo snad někomu? To, už mi v hlavě naskakovalo jméno Niall, aniž bych chtěla. Opatrně jsem se tedy zeptala:

"Zlato, co se stalo?" Zeptala jsem se.

"Niall!" Řekla mezi vzlyky.

"Co udělal?" Zeptala jsem se, i když jsem tušila, že se s ní rozešel. Ale co jsem netušila, bylo proč. To jsem se ale následně dozvěděla.

"On... rozešel se se mnou." Řekla, ale nešlo jí skoro vůbec rozumnět.

"To je mi líto Nelly opravdu. Ale vypadali jste šťastně, proč se s tebou rozešel?" Zeptala jsem se.

"Prý miluje jinou a nedokáže mi už dál lhát." Řekla a já se začala červenat. Divím se, že ji nedošlo, koho Niall miluje. Teda alespoň to tak tvrdí.

Pohled Nialla:
Dneska ráno jsem se rozešel s Nelly. Jak jsem jí to řekl, začala nekontrolovaně brečet. Uvědomil jsem si, že jsem udělal chybu. Ne v tom, že jsme se s ní rozešel, ale v tom, že jsem se s ní dál dohromady, přestože jsem ji nemiloval. Bylo to asi to stejné, co bylo mezi Harrym a Beth. Kdyby jsem s Nelly nezačal chodit, tak by teď nebrečela. Záleží mi na ni a nechci, aby kvůli mě brečela. Ale teď zpět k tomu, proč jsem se s ní rozešel. Jak jsme byli včera na tom kopci, uvědomil jsem si, že není správné chodit s Nelly, když miluju Beth. Vždycky nějak couvnu a pak to tím celé pokazím. Ale tentokrát ne, tentokrát to nevzdám. Po tom, co jsem se s Nelly rozešel, řekla, že chce být sama. Šel jsem proto domů, nebo-li k nám do vily. Lehl jsem si na gauč a jen přemýšlel. Někdo zazvonil, rozhodl jsem se, že otvírat nebudu, snad otevře někdo jiný. Naštěstí otevřel Louis a začal se vybavovat s někým, u koho jsem hned poznal, o koho jde.

"Ahoj Louisi, je doma Niall?" Zeptala se Beth a zněla celkem vytočeně.

"Ahoj Beth, jasně, je nějaký divný, leží na gauči a nic nedělá. Asi jedna z jeho depresí, že tě mohl mít, ale podělal to." Řekl Louis.

"Ne to ne, rozešel se s Nelly." Řekla schválně nahlas, aby jsem to slyšel.

"Bože proč?" Zeptal se jen.

"Prý miluje jinou." Řekla.

"Ok, tak pojď dále." Řekl jí Louis.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat