45.part

135 13 2
                                    

Teda alespoň jsem si to myslela, ale Niall najednou udělal něco, co jsem nečekala.

Jeho rty se přilepili na ty mé a zapadli do nich, jako dílek od nějaké puzzle. Byl to nádherný pocit. Přestala jsem vnímat realitu, přestala jsem vnímat fakt, že se s Nelly přestáváme bavit, přestala jsem vnímat prostě vše. Vše kromě jeho úžasných rtů. Po chvíli jsme se od sebe odlepili a já opět začala vše vnímat. Uvědomovala jsem si, že to co se teď stalo se mi líbilo, ale zároveň jsem to udělat nechtěla. Kvůli Nelly... asi se vážně furt jen ohlížím po ostatních, a pak braním vlastnímu 'štěstí'? Nebo neštěstí? To sama nevím. Ale rozhodně to chci zjistit.

"Promiň já.." řekl po chvíli Niall a zadrhl se v půli věty.

"To nic Ni, já to takto taky chtěla, furt jen řeším ostatní, to že to bude Nelly vadit, ale ať! Mám taky právo být šťastná, mám právo mít vlastní volbu, ať už špatnou nebo dobrou, ale mám právo to zjistit. A chci to zjistit.

Niallovi se rozzářily oči a na jeho tváři se objevil, mnou tolik milovaný, úsměv. Chvíli jsme jen tak seděli a dívali se jeden druhému do očí. Po chvilce naše oči začali přetěkávat mezi očima a rty toho druhého. Nevydržela jsem to a políbila ho. Když jsme se od sebe vzdálili šibalsky se usmál a řekl:

"Já věděl, že to vzdáš první" řekl a já se rozplývala nad jeho očima a rty a vlastně nad ním celým.

"Haha, ale první pusu jsi dal ty mně, takže..." řekla jsem zhypnotizovaná jím a zasmála se.

"Bacha, kape ti slina!" Řekl se smíchem, když si všiml, že si ho prohlížím se zkousnutým spodním rtem.

"Haha" řekla jsem ironicky a začala se červenat, protože až po jeho připomínce  jsem si uvědomila, že na něj doslova zírám.

"Ok takže co je teď vlastně mezi námi?" Zeptal se nervózně. Zahnala jsem myšlenku říct metrová díra a zvažovala, co mám odpovědět, co mezi námi vlastně je, protože sama to nevím.

"Nevím" řekla jsem jednoduše a dívala se přitom do země.

"Co kdybychom tomu prostě nechali volný průběh, nechali to tak, jak se to prostě vyvine?"

"Dobře, to je super nápad!" Řekla jsem radostně, nebude nás nic vázat, ale zároveň mezi námi přece jen něco bude. Prostě takový lepší 'kamarádi s výhodami', nebo jak bych to řekla. Ale u nás jde i o city, teda alespoň u mě a myslím že u něj taky. A navíc jsme spolu ještě ani jednou nespali.

Pohled Nialla:
S Beth to konečně vypadá tak, že by jsme spolu mohli někdy začít chodit. Nechci ji do ničeho tlačit. Dneska jsme si ujasnili co mezi námi vlastně je, tedy spíše není. Dohodli jsme se, že to necháme tak, aby se to vyvinulo samo. Prostě nejsme spolu, ale jen zatím. Beth je prostě úžasná, je strašně vtipná a nikdy se s ní nenudím, je citlivá a chápe mě, není nijak přehnaně histerická a žárlivá, ale hlavně má ráda MĚ, jakožto osobu a ne zpěváka a taky má ráda MĚ, ne mojí kreditku.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat