Pohled Nialla:
Jsem ten nejšťastnější člověk na světě. Chodím s Beth. Tak hrozně moc jí miluju! Je naprosto úžasná, vtipná, nádherná, prostě dokonalá. Dohodli jsme se, že zatím to budeme tajit, hlavně kvůli Nelly. Ale mám obavu, že před médii se to moc dlouho utajit nedá. Klukům to asi řeknu, stejně si všichni tři myslí, že spolu dávno chodíme. Bojím se, až to vyjde na veřejnost, jak to budou nést fanynky. Sice jak chodil Liam se Soph a ostatní holky, s kterými kluci chodili, tak je měly rády, ale to protože s němi chodili opravdu dlouho, ale na začátku je taky neměly moc rády. Když chodila s Harrym, taky ji psaly různé nenávistné vzkazy, teď když chodí se mnou, co když to bude ještě horší. Když chodí s dalším členem. Nechci aby tohle Beth musela snášet, je hrozně citlivá, nevím jak by to vzala. Ale fanynky budou muset pochopit, že ji miluju.Pohled Beth:
Konečně se stalo to, o čem jsem fakt dlouhou dobu snila. S Niallem jsme se, ale dohodli, že zatím to nikomu říkat nebudeme. A to hlavně kvůli Nelly. Stejně se to časem dozví, Teda pokud nám to s Niallem vydrží, což já doufám že ano a věřím v to, taky po tak dlouhé době kdy jsme čekali jeden na druhého, jsme konečně spolu, tak snad to bude stát za to ne? Dohodli jsme se, že před klukama to tajit nebudeme, ale necháme je, ať si na to přijdou sami, už dlouhou jsem je neviděla, akorát Louiho, ale Niall říkal, že si stejně všichni myslí, že spolu jsme, nebo v nejbližší době budeme. Zítra mě kluci pozvali k nim na večeři, tam se to asi dozví, lépe řečeno jim to dojde. Ani se nebojím jejich reakce, možná trochu té Harryho, přece jen je to můj bývalý a rozešli jsme se kvůli Niallovi, když jsem tehdy řekla omylem "miluju tě Ni" , akorát menší háček, řekla jsem to Harrymu a ne Niallovi, kterého jsem si při tom představovala. Proto jsme se rozešli. Ale teď jsme docela v pohodě. Loui a Liam podle mě budou úplně v pohodě. Určitě to i čekají. Musím ještě vymyslet, co si obleču. A jak se mám vlastně chovat? Když jsem teď jeho přítelkyně, měl samé modelky a teď mě? Nebudou si ze mě kluci ještě dělat srandu? Ale takový oni přece nejsou! Bavili se se mnou jako s přítelkyní Harryho, jako s jejich kamarádkou, tak proč by najednou jako s přítelkyní Nialla měli přestat? Moc to řeším. Je přece blbost, že by se se mnou nebavili jen proto, že chodím s některým z nich. Všichni mi říkali, že by nám to spolu slušelo, dokonce i Harry to říkal. Určitě budou rádi, že je Niall šťastný.V půl sedmé jsme domluvení na té večeři, jelikož je teprve pět, rozhodla jsem si dát teplou vanu. Umyla jsem si vlasy svým oblíbeným šamponem a vlasy si zabalila do 'turbanu'. Poté jsem vyšla z koupelny jen ve spodním prádle a namířila si to do pokoje. Jemně jsem se nalíčila a začala vybírat oblečení. První jsem si zkusila sukni těsně nad kolena a k tomu bílou košili, usoudila jsem, že to není dost 'nóbl', proto jsem vybírala dál. Vytáhla jsem bílé dlouhé šaty, které jsem zase schovala. Nakonec jsem vyndala černé šaty těsně nad kolena, které byly v pase úplejší než v dolní části. Ještě nikdy jsem je na sobě neměla. Nebyla vhodná příležitost, ale teď se dokonale hodí. Jako boty jsem zvolila černé, které byly na klínku. Vše jsem doplnila stříbrným řetízkem a stříbrnými náušnicemi a byla připravená.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
Hayran KurguONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...