"Nialle, co by jsi řekl na to, kdyby jsme Beth někoho našli, přece díky ní jsme se poznali. Měli by jsme jí to, nějak oplatit." Zeptala se mě Nelly.
"Jasně, to je dobrý nápad. S kým třeba?"
I když se mi tento nápad moc nelíbil, souhlasil jsem. Nelíbilo se mi, že by Beth měla s někým být, s někým jiným než se mnou. Jasně, nejsme spolu, protože nám to nevyšlo, ale i tak mě štve, že ji bude někdo říkat MÁ princezno, to jí chci říkat já. Mohl jsem, kdybych to nepokazil.
"No, napadlo mě, co třeba Harryho, byla s ním šťastná, když s ním chodila, sice milovala tebe, ale s ním byla ráda." Řekla a malém mi zaskočil zákusek, který jsem zrovna jedl.
"Ale vždyť ji podvedl, už mu nebude věřit." Zkusil jsem namítnout.
"To sice ano, ale zkusit to může. Neprospívá jí být sama" Radši jsem dál nic nenamítal. Taky by jí mohlo dojít, že furt něco cítím k Beth.
"Dobře, večer s ním promluvím a ty s Beth."
"Dobře. Nialle, miluju tě."
"Já tebe taky Nelly." Zalhal jsem už asi po sté.
____________________"Čau Harry, dlouho jsme nepokecali." Řekl jsem a snažil se u toho tvářit co nejvíce vážně.
"Čau Naille, co potřebuješ?" Řekl, ani se nepokoušel o to, tvářit se vážně.
"Tak co Beth?" Zeptal jsem se, asi jsem nezněl moc důvěryhodně.
"Neměl by jsem se na tohle ptát spíše já tebe?" Řekl úplně klidně."Já chodím s Nelly, jestli si to ještě neslyšel, nebo neviděl na internetu."
"Jo to vím, že s ní chodíš, ale taky vím, že miluješ Beth. Ona miluje tebe, tak sakra proč spolu nejste. Nejsem blbý, vím co k sobě cítíte, vím, že jste to k sobě cítili i tehdy, když jsem s Beth chodil." Řekl, vůbec jsem si neuvědomil, že to jde takhle poznat."Harry to není tak lehké, Nelly vás dva chce dát dohromady, prý Beth nesvědčí být samotná." Řekl jsem, nevěděl jsem, co mám dále říct.
"Ale ona patří k tobě kámo, jasně, taky ji miluju, ale ona miluje tebe, ne mě. A nevím proč to nevidíš, nebo spíše to ani vidět nechceš. Ona je úžasná, vtipná, nádherná a ty tohle všechno přehlížíš, měl si milion příležitostí s ní začít chodit. Vždycky si najdeš důvod, proč zrovna teď ne. Ale s Nelly klidně chodit můžeš. Nechápu tě. Mohl jsi mít celý svět, protože ona je celý svět, ale ty jsi toho nevyužil." Řekl Harry naštvaně a odešel.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...