10.part

238 26 0
                                    

Pohled Harryho:
Včera jsem mluvil s Louisem. Prosil mě, aby jsem do vily s Beth chodil jen, když bude Niall pryč. Chápal jsem ho, jsem rád, že na mě nejsou kluci naštvání, teda kromě Nialla, ale nedivím se mu. Kdybych byl na jeho místě, taky bych byl naštvaný.

"Tak ahoj puso."

"Ahoj Harry" odpověděla jsem a usmála se, když jsem Harryho doprovázela ke dveřím mého bytu.

Další rozdíl mezi Harrym a Niallem. Niall mi říkal princezno a podobně, zatímco od Harryho jsem takovou přezdívku nikdy neslyšela, většinou to je ahoj puso, kočko,baby a podobně.
_________________

"Ahoj, přijdeš dneska?" Ozvalo se z telefonu.

"Ahoj, Niall tam nebude? Klidně."

"Ne, šel někam pryč, ani nevím kam." Odpověděl Harry.

"Tak dobře, přijdu moc ráda!"
Odpověděla jsem.
_____________________

Užívali jsme si jeden druhého. V tom mi Harry řekl něco, co mi opravdu moc často neříkal a tím mě mile překvapil, i když já ho asi zrovna moc ne.

"Miluji tě, Beth" řekl.

Jak jsem byla mimo realitu a vnímala, jen měkkost jeho rtů, vůbec jsem si neuvědomila, že tohle není sen. V tom mém snu totiž nebyl Harry, ale Niall. Řekla jsem proto, aniž by jsem si to uvědomila:

"Taky tě miluji, Ni" v tom jsem ucítila, jak se ode mě Harry odlepil.

Ano Harry... tak to budu asi těžko vysvětlovat. Takhle naštvaného jsem snad nikdy nikoho neviděla. Odešel do své ložnice a za sebou shodil všechny věci, které mu přišli pod ruku a nezapomněl ani pořádně bouchnout dveřmi. Stálá jsem tam ještě asi dvacet minut bez hnutí a matně přemítala, co se vlastně stalo. Když vtom jsem uslyšela, jak někdo z kluků jde ze své ložnice, byl to Harry. V ruce držel klíče od auta, upřímně jsem se bála, že jde najít Nialla a že ho zabije.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat