Všichni mi říkají proč s ním nejsem, když ho miluju a on mě. Není na to lehké odpovědět. Nejsem si totiž jistá, jestli mě opravdu miluje. Jestli by mě taky neodkopl a hlavně se právě rozešel s Nelly, to jí udělat prostě nemůžu. Hrozně mi to připomíná to, jak jsem se tehdy rozhodovala jestli mám začít chodit s Harrym, nebo čekat na Nialla než se rozhodne, zda se mnou chce být nebo ne. Tehdy to bylo jako nějaká hra, musela jsme si vybrat, ale netušila jsem, jestli jsem si vybrala správně. A Netuším to vlastně do teď. Sice s Harrym to nakonec nedopadlo moc dobře, ale i tak to bylo super s ním chodit. Lepší by to bylo s Niallem, ale to by jsem se tehdy asi nedočkala. Teď je to to samé, akorát si mám vybrat mezi Niallem a Nelly. Buď si vyberu toho, koho miluju, ale zároveň toho kdo, už mi tolikrát ublížil. Nebo si vyberu Nelly, která tu pro mě vždy byla, nikdy mě nezradila. Je vůbec nějaká možnost SPRÁVNÁ VOLBA?
Pohled Nelly:
Už jsou to dva týdny, co se se mnou Niall rozešel. Až teď mi dochází, že ta kteoru miluje, je nejspíše Beth. Ale nevyčítám jí to, nemůže za to. Ale zároveň vidím, že i ona miluje ho. To jí taky nevyčítám, ale nemůžu říct, že mi to nevadí. Vadí a strašně moc. Ale dělat s tím nic nemůžu. Přestože si to ani jedna nechceme přiznat, obě víme, teda aspoň já, že od té doby co známe Nialla, si už tolik nerozumíme. Tohle jsme si myslely, že se nám dvěma nikdy nestane, že náš kamarádský vztah nikdy žádný kluk nenaruší. Slíbily jsme si to, ale obě jsme to porušily. Takovéhle sliby se asi slíbit ani splnit nedají. Nemůžeme za to ani jedna, ale štve mě, že si Niall vybral ji a ne mě. Chvílemi mám chuť se s ní úplně přestat bavit a to jen a jen kvůli Niallovi. Láska dokáže hold divy.
____________________Pohled Nialla
"Čau mrtvolo" pozdravil mě Louis."Čau Louisi" pozdravil jsem ho taky.
"Co tu sedíš jak tělo bez duše Nialli?" Zeptal se mě.
"Tak co mám dělat? Cokoliv začnu dělat, tak to podělám." Řekl jsem.
"Nialle prober se, podělal si to, to ti nebudu brát, ale když s tím nic nebudeš dělat, tak se to nezlepší. Čekáš snad, že za tebou Beth přiběhne a dá ti dalších sto šancí? Dělej něco, dokaž jí, že ji miluješ, že ti může věřit, že si tu šanci zasloužíš. Jen si stěžuješ, že tě nechce, ale ty jsi to zkazil tak s tím ty něco dělej!" Řekl a poslední větu na mě, už téměř zakřičel.
"A co s tím mám asi dělat podle tebe?" Zeptal jsem se ho zvýšeným hlasem.
"Co já vím, třeba ji napiš. Nemůžu ti říkat co máš dělat." Řekl Louis a nechal mě na pospas svým myšlenkám a odešel.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...