Alexis
"Veel plezier op school!" Riep mam vanuit de keuken. Ik trok mijn rokje recht en liep de trap af. "Hè bah. Het regent" zei ik in mezelf. "Daddy, wil je me even brengen?" Smeekte ik. Luke zat met een beker koffie de krant te lezen.Luke was mijn stiefvader en als hij dat niet was, was ik bij papa gaan wonen. Mama is een gemene heks met ultra lange nagels. Luke droeg altijd zwarte skinnyjeans. De meeste vaders dragen geen skinnyjeans, maar hij ziet er goed uit. Hij draagt meestal band shirts die ik van hem leen *kuch* steel. Hij heeft een lipring. Het maakt hem fucking hot en sexy. Zijn haar zit meestal door de war, omdat hij geen zin heeft om er veel aan te doen. Oh en heb ik al gezegd dat hij de helderste blauwe ogen ooit heeft. Luke is 28 en is getrouwd met mijn moeder.
Ik zag hem opstaan en naar zijn auto lopen. "Ik wil niet dat mijn princesje nat wordt" zei ik en sloeg een arm om me heen. Hij ging achter het stuur zitten.
Hij legde zijn hand op mijn been. Hij ging steeds iets verder naar boven. "Youre so wet" zei hij terwijl hij met twee vingers over mijn onderbroek ging. "Who made you this wet?". "Daddy" kreunde ik. Hij zette de auto aan de kant en trok mij op zijn schoot. "Weet je dat ik je altijd al sexy gevonden heb" kreunde hij in mijn oor. Hij verbond onze lippen en beet op mijn lip. "Daddy" kreunde ik.
"Alex, joehoe. We zijn er!" riep Luke en zwaaide een hand voor mijn gezicht. Ik werd wakker. "Huh?" Vroeg ik. Luke lachte. God, zijn lach was sneaky en zo sexy. Ik stapte uit en gaf hem een kus op zijn wang. "Bye little girl" zei hij. "Bye daddy" zei ik en liep weg. Heb ik nou net over Luke gedroomd?! Een sexy droom nog wel?!
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)