Alexis
Ik wachtte braaf op daddy totdat hij terug was uit de winkel. Ik zag hem terugkomen met een bos rozen en een doos met 100 theelichtjes. Wat moet hij daar nou weer mee? Ik dekte de tafel en zette een dinerkaars in het midden van de tafel. Ik riep dat daddy naar beneden moest komen.Hij kwam gezellig tegenover me zitten en glimlachte. "Perfect, kleine meid". "Ik ben nu 16, ik ben geen kleine meid meer" zei ik. Daddy heeft me een roze scooter gegeven voor mijn verjaardag. Hij was zo leuk en mooi. Ik ging volgende week voor het eerst op scooter rijles. Daddy was heel erg trots op me. Ik glimlachte voordat we begonnen aan de salade die ik had gemaakt. "Lekker vers" knipoogde Luke.
Na het eten tilde Luke me op en droeg me naar boven. Het gaat echt nu gebeuren! Luke gaat het eindelijk met me doen. Ik hield me vast om zijn nek. Hij opende de deur van de slaapkamer. Het bed lag vol met rozenblaadjes en overal stonden theelichtjes. Ik snap nu waarom hij ze gekocht heeft. "Baby, ik wacht al zolang op dit moment" zei hij. Hij drukte zachtjes zijn lippen op de mijne. Ik zoende hem langzaam terug.
Na een tijdje gezoend te hebben, begon Luke te trekken aan de zoom van mijn shirtje. Ik deed mijn armen omhoog waardoor hij het over mijn hoofd kon trekken. "Mooi kanten setje" hijgde hij voordat hij me weer zoende. Niet veel later ging ook zijn shirt uit en kon ik staren naar zijn ontzettend mooie lichaam. Hij glimlachte en gaf een kus op mijn sleutelbeen. Langzaam kuste hij zachtjes naar de taille van mijn rokje. Met twee handen trok hij net langzaam uit. Hij drukte zijn neus op de plek tussen mijn benen. "Wat ruik je lekker, ik weet zo zeker dat je ook zo lekker smaakt" zei hij.
Maar toen ging de alles verpestende deurbel...
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)