43.

6.2K 94 57
                                    

Alexis
"Alexis, kom eens" zei Luke. "Wat is er lieverd?" Vroeg ik en sloeg mijn armen van achteren om hem heen. Hij gooide mijn armen van zich af. "Kunnen we even praten?" Vroeg hij kalm. Ik knikte en ging aan tafel zitten.

"Ik ga je een vraag stellen en wil je die alsjeblieft eerlijk beantwoorden?" Vroeg hij. Ik knikte. "Ben je zwanger?" Vroeg hij. Ik knikte. "Wanneer was je van plan het te vertellen aan me?" Vroeg hij zacht. "Ik wil geen kindje en ik wilde vandaag een pilletje halen tegen zwangerschap" zei ik.

"Maar waarom heb je niets gezegd?!" Vroeg hij met teleurstelling in zijn stem. "Ik durfde niet" zei ik zacht. "Waarom niet liefje?" Vroeg hij. "Ik was bang dat je weg zou gaan" zei ik. Ik wou dat ik nu in zijn hoofd kon kijken. Hij bracht me met de auto naar school. Hij gaf me een zoen en reed weg.

Ik liep naar de les toe. Phoebe en Calum stonden te zoenen. Ik voelde me zo alleen. Phoebe zag me en vroeg of alles wel goed ging. Ik knikte. Ik liep met haar mee naar de les. We hadden engels nu.

Na de 2de les was het pauze en ik ging mijn boterham eten in een hoekje van de aula. Ik was zo bang dat iemand het zo zien of merken aan me. De volgende lessen wist ik niet meer hoe ik moest opletten.

Na school moest ik lopend naar huis. Ik zag geen auto voor het huis staan. Ik pakte mijn sleutel en ging naar binnen. Ik vond een briefje van Luke.

Lieve Alex,
Het spijt me. Ik kan echt geen vader worden van een 16-jarig meisje. Ik kan het niet. Het spijt me dat ik je alleen laat. Onthoud dat ik van je hou ♡.

xxx-jes Luke

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu