Alexis
Luke trok zijn shirt terug aan en liep de trap af. Ik pakte een vest en ging aan de trap kijken. Mama is terug. "Arzaylea, wat doe je hier? IK HEB GEZEGD DAT IK KLAAR MET JE BEN!" Riep hij boos. Arzaylea kwam even binnen. "Luke, ik ben zwanger" zei ze. Ik voelde de tranen branden in mijn ogen. Ik rende huilend weg.Luke kwam de trap op. "Laat me met rust!" snikte ik. "Baby, laat me-". Hij raakte mijn schouder aan. "Laat me alsjeblieft met rust" huilde ik. Ik duwde zijn hand weg en huilde alles eruit. Mama en daddy krijgen een kind. Daddy zal nooit meer naar me omkijken. De nieuwe baby zal alle aandacht krijgen.
De rest van de avond heb ik moeten luisteren naar mama en daddy's stemmen. Ik kon niet meer stoppen met huilen. De deur ging open. "Gaat het?". Hij zette een dienbladje met een vaasje met een roosje erin, een beetje eten en wat te drinken. "Smakelijk, schatje. Als je niet kunt slapen, mag je altijd komen" zei hij lief. Hij dimde het licht en sloot de deur. "W-wacht" zei ik. Hij deed de deur open. "G-ga je terug naar m-mama?". Hij haalde zijn schouders op.
"Ik wil haar helpen, maar ik weet niet of het mijn kind is". "DNA?". "Dat kan na de geboorte pas" zei hij. "Ohh okay". Hij kwam op de bedrand zitten. "Baby, ik zou jou nooit inruilen voor een nieuwe baby" zei hij. "Maar ze huilen en hebben aandacht nodig" zei ik. "Jij ook, lieffie". Ik lachte door mijn tranen heen. "Wil je bij mij slapen?" Vroeg hij. Ik knikte. Hij tilde me op en droeg me naar zijn kamer. "Ik zal morgen je verjaardag mooier maken, omdat deze verneukt is" zei hij. Ik glimlachte.
"Dankje daddy" zei ik.
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)