47.

5.7K 89 33
                                    

Luke
Alex was nu een zwangerschapstest aan het doen. Ik was zo nerveus. Ik hoopte dat ze zwanger was. Arzaylea had me geprobeerd te bellen. Die man had haar ten huwelijk gevraagd. Dan en Arzaylea waren heel gelukkig met hun baby. Ze vroegen of Alex bruidsmeisje wilde zijn. Ze had ja gezegd. Dat snapte ik wel, ze is en blijft haar moeder.

Ik pakte haar hand. "En?" Vroeg ik. Ze vloog om mijn nek. "Zwanger" fluisterde ze. Ik draaide een rondje met haar in mijn armen. "Ga je mee? Mama heeft je jurkje klaar" zei ik. Ze knikte. Ik hielp haar in de auto. We begonnen te rijden en al snel kwamen we aan bij de kledingzaak.

Arzaylea stond al te wachten. Ze knuffelde Alex. Maar ze duwde haar een beetje weg. Ik gaf haar een hand. Ik keek naar Max, die naar me lachte. Ik glimlachte naar hem. Ik ging naast de wagen zitten. Max pakte mijn wijsvinger vast. "Dada" zei hij. "Nee, ik ben je dada niet" zei ik zacht. Maxje keek verdrietig. Dan en Arzaylea hadden alleen maar oog voor elkaar. Niet eens voor Max. Het was zo zielig. Ik haalde hem uit zijn wagentje.

Max speelde met mijn sjaal. Hij was zo lief. Hij voelde zo licht. Hij begon te knagen op mijn sjaal. "Heb je honger?" Vroeg ik. Maxje keek me aan. Ik pakte zijn flesje en Max keek met gulzige ogen.  Ik gaf hem de fles.

Toen hij helemaal leeg was, huilde hij voor meer. Verzorgt Arzaylea hem wel goed? Ik was bang dat dit kindje verwaarloosd werd. Hij was zo licht en had honger, terwijl het een uur geleden etenstijd was. Ik hield Maxje vast. "Mag hij eens een weekendje logeren bij mij?" Vroeg ik. Arzaylea knikte. "Tuurlijk, als je goed voor hem zorgt" zei ze.

"Net zoals jij doet zeker" mompelde ik.

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu