45.

5.7K 87 21
                                    

Alexis
"JE MEENT ER GODVERDOMME HELEMAAL NIKS VAN!" Riep ik uit. "IK BEN ER NU TOCH, JEEZ MENS". "IK HAAT JE. WAT ALS IK DAT KINDJE GEWILD HAD. WAS JE DAN NOOIT MEER TERUGGEKOMEN?!". Hij zweeg. "KLOOTZAK!" Riep ik en gaf hem een mep. Hij zou me alleen gelaten hebben. Hij legde zijn hand op de rode plek op zijn wang.

Ik rende naar beneden. Ik pakte mijn handtas. "WAAR DACHT JIJ HEEN TE GAAN?" Vroeg Luke kwaad. "WEG VAN JOU, VUILE KLOOTZAK" Riep ik. "JIJ BLIJFT HIER!" Schreeuwde hij. "EN ANDERS WAT? GA JE ME SLAAN?" Riep ik. Hij sloeg met zijn vuist op het stuk muur naast mijn hoofd. "JIJ GAAT HELEMAAL NERGENS HEEN!" Schreeuwde hij weer. "EN WAAROM NIET? JIJ ZOU ME ALLEEN GELATEN HEBBEN MET JOUW FKING EIGEN KIND!" Schreeuwde ik.

"WIE ZEGT DAT GODVERDOMME!" Riep hij. "JE ZEI NET HELEMAAL NIKS EN DAT IS TEKEN GENOEG, KLOOTZAK!" Schreeuwde ik en duwde hem keihard achteruit tegen zijn borst. Hij ving zichzelf op en rende achter me aan. "HIER BLIJVEN!" Riep hij. Ik rende zo hard ik kan. Ik begon te huilen. Ik ben nog nooit zo bang voor hem geweest. Hij greep mijn arm vast en trok er ruw aan.

"HAD IK GEZEGD DAT JIJ WEG MOCHT" Riep hij kwaad en duwde me op de grond. Ik beschermde bang mijn gezicht. Ik ben nog nooit zo bang geweest. Wat hij toen deed, maakte me nog banger. Hij pakte mijn hand en sleepte me over de grond me terug. Ik spartelde tegen. "LAAT ME LOS!" Riep ik hard. Ik sloeg met mijn andere vuist op zijn arm. "BITCH, GA GODVERDOMME MEE!" Riep hij.

"LAAT ME MET RUST KLOOTZAK!" Riep ik. Hij trok zich er niks van aan. Zo'n erge ruzie hebben we nog nooit gehad.

Wat een kloothommel!

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu