25.

9.1K 108 18
                                    

Luke
Ik voelde mezelf langzaam harder worden bij de gedachtes aan haar. Ik besloot mezelf zachtjes wat ruwer te behandelen. Ik pakte een paar speeltjes uit mijn speeltjeskist en trok mijn kleding uit. Ik stopte een choker in mijn mond, daarna liet ik mezelf zakken over een dildo en hij raakte meteen nogal hard mijn prostaat, waardoor ik hard in het balletje van de choker beet.

Maar ik was nog niet klaar. Ik deed een cockring om, die de basis van mijn vriend afklemde waardoor ik niet kon komen. En als laatste nog tepelklemmen. Ik beet hard in het stoffen balletje. Ik maakte een hand vast aan het bed, en de andere hand pakte mijn vriend vast. Ik begon langzaam mezelf af te trekken.

Fucking hell, dit is lang geleden. Ik ging steeds sneller en sneller en dacht na hoe het was om gedomineerd te worden, door Alex, en dat mijn hand dan eigenlijk haar strakke pussy zou zijn. Ik bleef maar trekken, de tepelklemmen, begonnen steeds beter toe voelen. Ik begon te trillen, ik moest gewoon komen. Ik begon te bewegen over de dildo heen, waardoor hij steeds mijn prostaat raakte en ik steeds meer wilde komen.

De top van mijn vriend werd rood en begon op te zwellen, wat best wel pijn deed. Maar het voelde te goed om te stoppen. Ik heb zoveel kinks, die ik kan gebruiken. Painkink, Spanking kink, daddy kink. Ik bleef maar bewegen op de dildo. Ik kon niet meer volhouden en haalde de klemmen eraf. Ik beet heel hard op het balletje.

Ik haalde de dildo eruit, wat meteen erg leeg voelde. Mijn ogen begonnen nu een beetje te tranen, omdat de kracht die ik moet inhouden zo groot is en er zoveel druk op ligt. Ik haalde langzaam de ring er vanaf en gaf twee laatste rukken. 4 sterke dikke stralen sperme spoten mijn bed onder. Oke, deze choker is kapot. Ik heb te hard gebeten.

"OH daddy" hoorde ik ineens.


✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu