22.

8.8K 98 23
                                    

Alexis
Daddy en ik zaten samen aan het ontbijt. Ik had een topje met een diepe hals en een kort broekje aangetrokken. Daddy keek naar zijn ontbijt en roerde er lusteloos in. "Daddy, gaat het?" Vroeg ik. Hij keek even naar me. "Princess, je topje is ongepast" zei hij. Ik keek teleurgesteld naar mijn bord.

"It makes daddy wanna fuck you". Ik kreeg een glimlach op mij gezicht. Ik liet hem lekker moeite doen. Ik giechelde. "Princess, de buurjongen komt vandaag even" zei daddy. Ik knikte. Ashton. "Hij is wel aardig" zei ik. "Misschien vind je hem wel heel leuk" zei daddy. Ik schudde nee. "Daddy, we zijn al heel lang vrienden" zei ik. "Schatje, je moet niet zoveel thuiszitten, ga eens lekker uit".

"Ik kom nergens in, ik ben te jong" zei ik. "Ashton kent iemand. Ga lekker met hem mee" zei daddy. Daddy wilt me weghebben. Daddy wilt mij niet meer. Ik knikte. "Oke dan". "Half 3 uiterlijk binnen" zei daddy en verliet de kamer. Ik had er nu al geen zin in. Ik mag nog niks drinken, Ashton wel. Hij zit toch niet te wachten op een tutje zoals ik.

Ik wou dat ik 16 was. Dan mocht ik al meer. Ashton is 17 en wordt bijna 18. Hij is altijd mijn grote broer voorbeeld geweest. Ik wil bij daddy blijven.

@bruhitsalex_: have a nice Saturday 😙

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@bruhitsalex_: have a nice Saturday 😙

Ik besloot me om te kleden voor vanavond. Alleen om daddy een plezier te doen. Ik pakte mijn zachtroze jurkje en deed witte gympen eronder. Ik liep naar daddy en liet zien wat ik aanhad. "Leuk, meisje" zei hij en gaf een zacht kusje op mijn lippen.

Ik wachtte op Ashton. "Hey Alex" riep hij. "Hey Ash" zei ik. "Ga je mee?" Vroeg hij. Ik knikte en haakte mijn arm door de zijne.

"Daddy gaat je een leuke avond geven" zei Ashton zacht.

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu