Alexis
Ik liep de volgende ochtend de trap af. Mam zat te eten. "Goeiemorgen" zei ik. "Goeiemorgen lieverd, lekker geslapen" zei mam. Ik knikte. Luke liep langs me. "Kan je me brengen?" smeekte ik. Luke knikte. "Sure little girl" zei Luke. "Maar meid, je rokje is te kort" zei mam. Luke keek naar mijn benen en zijn blik bleef hangen."Ja, doe even een andere aan" zei Luke en beet op zijn lip. Ik ging aan tafel zitten. Luke ging naast me zitten. Hij smeerde een broodje en gaf het aan me. "Dankje daddy" zei ik en at het op. "Lekker?" Vroeg hij. Ik knikte.
Ik liep naar de auto toe. Ik voelde twee warme handen op mijn heupen. "You are such a dirty little girl" zei Luke in mijn oor. "Je rokje is zooo kort, en dan heb je er zo'n damn sexy string onder" zei hij en duwde zijn kruis tegen mijn kont aan. "Voel je hoe hard je me hebt gemaakt?" Vroeg hij. "Hoe stijf ik van jou geworden ben" fluisterde hij. Hij duwde me tegen de auto aan. "Open je benen, ik wil je natheid voelen".
"ALEX!" Riep Luke en knipte met zijn vingers. "We moeten gaan" zei Luke. We liepen naar de auto. Ik zag een rode hakkenschoen in zijn auto. "Wat is dat?" Vroeg ik. "Euhh, niks hoor" zei hij en schopte die onder de stoel. "Ga je vreemd?" Vroeg ik met tranende ogen. "Niet mij verlaten, had je beloofd" zei ik huilend.
"Schatje, die hakkenschoen is van mama, ik moest die wegbrengen voor haar" zei Luke en knuffelde me. "Ik zou jou nooit in de steek laten" zei Luke tegen me. Hij drukte een lief kusje op mijn mond en begon te rijden. Mijn lippen tintelden nog na. Dat heb ik iedere keer als hij me een kusje geeft.
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)