Alexis
Ik trok langzaam zijn broek naar beneden. Hij keek me aan. Ik gaf een zacht kusje op zijn boxer. "Hmm ah ja". Ik trok zijn boxer uit. Zijn 10.4 inch stond tegen zijn buik aan omhoog. "Daddy, je bent zo groot" zei ik.Hij glimlachte en deed zijn hand eromheen. Hij begon een beetje te trekken. "Liever dat jij het doet" zei hij kreunend. Ik nam het van hem over. "Oh ja, dat voelt goed hm". Hij kreunde zachtjes terwijl mijn kleine handje zijn lengte verkende.
Ik bewoog mijn hand van zijn topje tot zijn ballen. En dat steeds een beetje sneller. "Hmm, ik wil je mond" kreunde hij. Ik liet mijn tong over de ader aan de zijkant gaan. Hij kreunde en trok zacht aan mijn haar. Ik speelde met mijn tong bij zijn ballen en zoog zachtjes op eentje. "Hmm zo hard, daddy". Hij grijnsde en trok harder aan mijn haar.
"B-babe, stop. Of ik ga meteen komen" zei hij zacht. Zijn borstkas ging snel op en neer. Ik liet hem los. Zijn vriend zat vol met mijn kwijl. "Pijpen kan je zoveel beter dan je moeder" kreunde hij nog na. Hij kwam boven me hangen en drukte zacht zijn lippen tegen die van mij. Ik voelde zijn erectie bij mijn navel.
Ik voelde zijn tong over mijn lip gaan en opende mijn mond. Onze tongen speelden een ruw spelletje met elkaar. Hij vond het duidelijk lekker als ik achter zijn oren kriebelde tijdens het zoenen. Luke reikte naar zijn nachtkastje. Hij haalde er een kleine vierkantige verpakking uit. Hij scheurde het met zijn tanden open.
"Wil jij het doen, schatje?" Vroeg hij. Ik knikte langzaam en nam het condoom van hem over. Ik schoof het voorzichtig over zijn vriend heen. Hij kwam weer boven me hangen. Zijn ketting danste voor mijn gezicht. "Weet je het zeker?" Vroeg hij. Ik knikte. "Ga maar, daddy". Hij positioneerde zijn vriend voor mijn gebied.
Zonder een waarschuwing duwde hij zijn volle lengte in me.
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)