19.

10.1K 104 23
                                    

Alexia
Ik haalde mijn mond van hem af. Hij sloot zijn hand eromheen en maakte trekbewegingen. "Schatje ahh" kreunde hij en er spoot allemaal wit spul over me heen. Hij begon te hijgen en liet zijn vriend weer los. "Fuck, je bent geweldig" zei hij.

We kropen allebei ons bed in. Wat daddy deed bij me, voelde best wel lekker. Zou hij dit met mama gedaan hebben? "Little girl?" Vroeg daddy. Ik knikte. "Ja?". "Kom je bij me liggen?". Ik pakte mijn kussen en klom bij daddy in bed. Daddy houdt van je. Je bent zijn kleine meisje.

Ik viel langzaam in slaap, in daddy's armen. Ik voelde zijn hartslag tegen mijn wang aan. Het was rustgevend en kalm. Ik rook zijn geurtje, citroen met een beetje zweet. Ik hoorde zijn ademhaling, zachtjes in mijn nek. Ik hou van mijn daddy

De volgende ochtend werd ik wakker in een leeg bed. Daddy was al weg. "Daddy?" Vroeg ik. "Al-" hoorde ik. Ik hoorde hem in de badkamer. Ik ging er naartoe. "Daddy, wat doe je?". Ik begon te huilen. "Gisteren had nooit mogen gebeuren, het spijt me". Hij nam een flinke slok uit een gele fles. "Ben je gek geworden?". Ik trok de fles uit zijn handen.

Ik belde in paniek het ziekenhuis op. "Papa gaat dood" huilde ik. Toen de ambulance er was, was daddy buiten westen. "Wat heeft hij genomen?". Mij. "U-uit de gele fles" snikte ik en wees ernaar. "Chloor" zei een ambulance broeder. Ik begon nog harder te huilen. "Rustig ademen" zei een andere tegen mij. "We gaan hem redden, dat beloven we".

Ik wachtte op een telefoontje uit het ziekenhuis. Mama is langs gekomen om me eten te brengen. Het boeide haar niet dat daddy dood zal gaan. De telefoon ging. Ik begon weer te huilen.

"Dit is ziekenhuis Laurentius" begon de receptionist. Ik hield mijn adem in.

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu