39.

6.5K 98 14
                                    

Alexis
Mijn hart zakte in mijn schoenen toen ik Luke zo zag zitten. Zijn hoofd tussen zijn knieen, zachtjes snikkend. "Hoe kon je?" Vroeg ik aan mam. Ik haatte het om Luke zo te zien, zelfs nadat hij me gedumpt had na de eerste keer. "Ik wil je niet kwijt, Luke" zei mama. "Hou toch je mond" zei ik.

"Had je niet eens aan zijn gevoelens kunnen denken, zelfzuchtige slet" floepte eruit. "Alexis, schaam jij je niet!" riep mam uit. Ik schudde nee. "Jij denkt altijd alleen maar aan jezelf. Je denkt nooit aan de gevoelens van anderen. Mijn god, ik haat je" zei ik. "Je bent mijn moeder niet meer" zei ik boos en kommerde me om Luke. "Kom mee, we laten hun" zei ik. Luke knikte en liep zacht snikkend met me mee. Ik legde mijn arm om zijn middel.

"Wat een kut, ze heeft me voorgelogen, waardoor ik mijn favoriete meisje heb verloren" zei hij. Ik wreef over zijn rug. "Sshht, rustig. Het komt wel goed" zei ik. "Jij haat me, tuurlijk komt het niet goed" snikte hij. Ik zweeg. "Luke, wil je mama nog terug?" Vroeg ik. Hij schudde nee. "Nooit meer" zei hij huilend. Ik legde mijn hand op zijn wang. "Beloof je me dat?" Vroeg ik. Hij knikte. "Promise" zei hij. Ik sloeg mijn armen om hem heen. "Ik heb je gemist, babygirl" zei hij. "Ik jou ook Daddy" zei ik.

We liepen naar zijn oude huis. "Kom je weer bij me wonen?" Vroeg hij hoopvol. Ik knikte. "Ofcourse" zei ik. Hij lachte. Ik ging even snel mijn spullen halen bij Phoebe. Daddy had spaghetti gemaakt toen ik terugkwam. "Ruikt lekker" zei ik. Hij tilde me op en zette me op de bank met een dekentje over me heen. "Netflix en Spaghetti" zei hij lachend en kwam naast me zitten.

Eindelijk heb ik mijn Daddy terug...

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu