17.

11.4K 122 22
                                    

Alexis
"Voel je je ongemakkelijk, schatje?" Vroeg hij. Ik knikte. "Wil je het proberen?" Vroeg hij. Mijn ogen werden groter. Zijn handen namen plaats op mijn bovenbeen. "Baby, ik voel je lekken op mijn been" zei hij zacht. "Oh baby, je maakt me zo facking geil" kreunde hij.

Ik keek hem aan en beet op mijn lip. "I would love to bite that lip" zei hij. Ik droom niet deze keer. Hij knalde zijn lippen op de mijne. Hij beet op mijn lip en gleed naar binnen met zijn tong. Luke smaakte geweldig. Hij deed langzaam mijn rokje omhoog. "Schatje. Mag ik je vingeren?" Kreunde hij. Ik kreunde in zijn mond. Hij trok mijn string uit. "So beautiful" zei hij zacht. Hij stopte zijn vinger in mijn mond. "Zuigen, schatje" zei hij. Ik zoog zachtjes op zijn vinger.

"Hmm, dat voelt lekker" zei hij. Hij duwde me op de bank. "Spreid je benen" zei hij. Ik deed het. Hij streelde zachtjes met zijn vinger over mijn opening. Ik beet op mijn lip. "Niet bijten, laat me horen dat ik het goed doe" zei hij zacht. Hij duwde zachtjes zijn vinger naar binnen. Zijn duim draaide cirkeltjes op mijn clit. "Hmm" kreunde ik. Hij begon harder te wrijven. "Hmm daddy".

Luke begon langzaam zijn vinger in en uit te bewegen. Ik duwde tegen zijn hand aan en hij duwde hard op zijn kruis. "Schatje, je maakt me zo geil" zei hij zacht kreunend. Ik kreunde zachtjes en mijn benen begonnen te trillen. Mijn tenen kromden en ik gooide mijn hoofd in mijn nek. "Cum for me" zei hij. Ik kreunde wat harder en voelde een schot genot door me heen gaan. Ik hijgde zachtjes. "Wauw, je wordt zo strak als je komt, holy shit" zei hij. Ik keek naar zijn boner door zijn broek heen.

"Speel met me, Princess".

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu