Alexis
De dagen werden donkerder nadat Luke weggegaan is. Waar zou hij zijn? Ik kan dit niet alleen. De dokter heeft me het pilletje gegeven en de baby is weg, Luke weet het, maar hij wilt niet terugkomen. Ik mis hem best wel.Met mij gaat het niet zo goed. Op school vragen ze allemaal wanneer Luke op oudergesprek komt. Iedere keer meld ik ze dat hij niet kan komen, maar dat geloven ze niet. Omdat mijn punten om te janken zo slecht zijn. Ik sleepte mezelf weer de trap af, om naar school te gaan.
Ik pakte mijn roze scooter en reed naar school. Luke stond voor de school te praten met mijn mentor. Hij zag mij en wenkte me. Ik liep langzaam naar hem toe. Hij sloeg een arm om me heen. "Morgen kom ik op gesprek" zei hij en gaf hem een hand. "Ga jij ook maar uitrusten, ik zie je morgen" zei de mentor. Luke tilde mijn scooter en zette die in de auto. Ik ging achterin zitten.
Luke bleef maar praten, maar ik luisterde niet. Waarom is hij ineens terug? Hij heeft me alleen gelaten, wanneer ik hem nodig had. Ik voelde de tranen langs mijn wangen stromen. Gelijk toen de auto thuis stopte, rende ik gelijk naar boven. Ik hoefde hem even niet te spreken.
Mijn deur ging open en Luke kwam binnen. "Wat is er?" Vroeg hij. "Waarom ben je ineens terug?" riep ik. "Ik miste je en ik ben een domme klootzak dat ik ben weg gegaan" zei hij. Ik schoof zuchtend op voor hem. Hij kwam naast me liggen. "Je hebt me echt pijn gedaan, alweer" zei ik. "Ik beloof dat ik nooit meer zal doen" zei hij. "Dat zei je de laatste keer ook" zei ik.
"Ik meen het, ik hou van je" zei hij.
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)