12.

10.7K 117 26
                                    

Alexis
Luke trok mijn rokje omhoog. "Deze prachtige kont zal zo blauw worden" mompelde hij. Hij trok me over zijn schoot. Hij trok mijn string omlaag. "Badgirl. Je mocht geen string dragen van mam". Hij streek over mijn blote kont heen. Opeens voelde ik een klap. Ik schoot een stukje naar voren. Mijn andere bil kreeg een harde klap.

"Ik ga je 10 keer slaan" zei hij. "Tel met me mee". Ik knikte. Hij sloeg me hard op mijn kont. "Een". Hij sloeg nog eens. "Twee". Het begon te branden na een paar keer. "Nog 2" zei hij. Hij sloeg keihard waardoor ik op mijn lip beet. "Niet bijten" zei hij en beet zelf op zijn lip. Ik voelde iets onder me. Hij trok mijn string omhoog en mijn rokje omlaag. "Je hebt zo'n sexy kont" zuchtte hij en zette me naast zich.

Hij keek lipbijtend naar zijn broek. "Je hebt een uuhh" zei ik en stond op omdat ik pijn had in mijn billen. "Ja, i know" zei hij. "Ik ga even uuhh weghalen" zei hij. "Tenzij je me wil helpen, ik wil jouw lippen daar, zo fucking graag" kreunde hij. Ik keek hem aan met grote ogen. "Alsjeblieft, neem hem in je mond" kreunde hij en palmde zich door zijn broek heen.

"Schatje, hallo?" Vroeg Luke. "Zit je weer te dromen?" Vroeg hij. Ik knikte. "Ik ga even douchen, ga je mee?" Vroeg hij. Ja, ik douche wel eens met hem. Is dat raar? Het voelt niet raar. Het voelt fijn. Als hij me wast, voel ik tintelingen door mijn hele lichaam. Ik knikte. We liepen naar de badkamer. Hij begon zich uit te kleden. Ik spiedde even naar zijn boxershort. "Schat, wat staar je nu?" Vroeg Luke. "N-niks" zei ik. Hij kwam steeds dichterbij. Hij wordt steeds gespierder, omg.

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu