Alexis
"Daddy!" Riep ik en rende naar hem toe. "Hey Little girl" zei hij en tilde me op. Ik sloeg mijn benen om zijn heupen. Hij droeg me naar de auto. Ik ging achterin zitten, want mam zat voorin.We gingen naar de dierentuin vandaag. "PENGUINSSSS!" Riep Luke enthousiast. "Doe eens volwassen" zei Arzaylea. Luke keek beteuterd voor zich uit. Ik speelde met de haartjes in zijn nek. "Ik hou ook van penguins" zei ik. Arzaylea zuchtte.
Luke en ik bleven de hele autorit fangirlen over hoe cute penguins waren. Luke zag er zo vrolijk uit.
Ik vond hem zoooo cute op dit moment. Ik keek naar zijn lach en het was goud waard. Toen we aankwamen bij de dierentuin haalde mam de kaartjes. Er was er eentje met een penguin op. "Ikke wil die" zei ik met puppy ogen. "Geef dat kind dat kaartje" zei Arz geirriteerd. Wat is er toch met haar? Luke pakte mijn hand en we huppelden naar de penguins.
We keken toe hoe de penguins door het water gleden. We liepen door naar de leeuwen, de vogels, de reptielen. We kwamen uiteindelijk uit bij de souvenirshop. Luke liep naar binnen. "Niks leuks" zei hij. We gingen terug naar huis. Luke liep de trap op. "Mama, mag ik een knuffel?" Vroeg ik. Ze schudde nee en pakte een kopje koffie.
"Er ligt een verrassing op je bed" zei Luke en sloeg zijn armen om me heen. Ik knuffelde hem terug. Ik rende naar boven en zag een hele grote penguin. "Hoe de fuck heb je die het huis in gekregen?" Vroeg ik. "Het raam" zei Luke. Ik sprong in zijn armen. "Je mag hem wel lenen, als je wilt" zei ik. Luke sprong gelijk op het bed.
"Met dat ding knuffel je wel, maar je weigert te neuken met me" zei Arzaylea en keek Luke boos aan.
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfic⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)