18.

10.9K 115 11
                                    

Alexis
Daddy keek me hoopvol aan. "Wat moet ik doen daddy?" Vroeg ik zachtjes en legde mijn hand op zijn knie. "Wat je wilt, babygirl" zei hij. "Ik wil helpen, maar ik weet niet hoe" zei ik. "Hand of mond". Ik keek hem aan. "Wat vind je lekkerder?" Vroeg ik. "Mond" zei hij en beet hard op zijn lip. Ik legde mijn handen op zijn been. "Wil je het wel?" Vroeg hij en begon zijn broek los te ritsen. Ik knikte. "Proberen". Hij trok zachtjes zijn broek omlaag.

Ik schrok van de grote bult die zich bevond in zijn boxer. Hij deed hem uit. Ik keek heel even. Hij tilde mijn kin op. "Ga maar langzaam" zei hij. Ik ging op mijn knieën voor hem zitten. Hij had hem vast. "Open your mouth" zei hij. Ik deed wat hij zei. Hij duwde hem naar binnen. Ik voelde hem zacht langs mijn keel gaan. Hij kreunde zachtjes. Hij pakte mijn haren vast en duwde zich in en uit mijn mond. "Fucking hell" zei hij zacht. Ik stopte even.

"Gaat het?". Ik knikte. "Doe ik het wel goed?" Vroeg ik onzeker en keek hem aan. Hij knikte. "Ik wil je wel helpen" zei hij. Ik deed mijn mond terug. "Langzaam bewegen en haal je tong over het topje" zei hij zacht en vlocht zijn handen in mijn haar. Ik speelde met mijn tong bij zijn topje, door langzame rondjes te draaien. "Dat is wat ik bedoel" zei hij zacht kreunend.

"Speel met mijn ballen" zei hij zacht. Ik deed wat hij zei. Laten we zeggen dat hij niet de kleinste is. Ik voelde hem in mijn keel. "Ik stik" siste ik. "Neem maar iets minder" zei hij zacht en schoof iets verder uit mijn mond.

"Ik ga komen, als je niet in je mond wilt moet je nu stoppen" zei hij.

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu