Alexis
Ik voelde dat daddy achter me kwam zitten. Ik ging tegen hem aanliggen. "Babygirl. Gaat het?" Vroeg daddy. Ik schudde zachtjes nee. "Ben ik nu nog maagd?" Vroeg ik. "Schatje toch. Ik denk het niet" zei hij. Ik voelde de tranen weer komen. "Schatje, ik weet wat je meemaakt. Ik heb ook spijt van mijn eerste keer"."Wie was het?". "Mijn vriendinnetje, toen ik 15 was, ze dumpte me nadat we wat gedaan hadden". Ik wreef over daddy's been. "Sorry voor je". Hij wreef over mijn rug. "Baby, ik wil je helpen" zei hij. "Hoe dan?". "Door je eerste echte keer bijzonder te maken". Ik slikte.
"Mag ik het doen?" Vroeg hij zacht. "Okay daddy" zei ik. "Ik ga het zo bijzonder mogelijk doen". Ik knikte. "Dankje daddy". Hij grinnikte. "Daddy?". "Ja. Princess?". "Doet het pijn?". Hij schudde nee. "Niet meer, Ashton heeft je die pijn al gegeven". Hij sloeg zijn armen om me heen. Ik viel in slaap in zijn armen.
Luke
Ik tilde haar uit bad en droogde haar langzaam af. Ik legde haar in een shirt van mij in haar bed. Ze was zo klein en schattig. Ik wilde haar zo graag. Mijn kleine meisje. Ik streek haar achter haar oor en drukte een kus op haar lippen. "Slaap lekker lieverd" zei ik. Ik keek in haar nachtkastje. "Fuck". Ik pakte het ringetje eruit. "Hoe kom je daaraan, schatje?" Vroeg ik zacht. Ik nam hem mee naar mijn eigen kamer. Ik wilde eigenlijk nog wel eens weten hoe het voelde. Ik beet hard op mijn lip. God, hoe graag zou ik daddydingen met Alex willen proberen. Zo graag.Vastbinden, blinddoeken, tepelklemmen, vibrators, cockring, chokers, zweepjes, cumverbod, regels. God yes, en nog veel meer kinky stuff. Ik voelde mijn broek strakker worden.
Man, ik wil haar nu...
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)