Alexis
Maxje kwam logeren! Luke en ik hadden ons huis er al op aangepast. Ik wachtte tot mama hem bracht omdat Luke moest werken. Maxje was er al een uurtje of twee en hij was heel erg stil. Gulzig had hij zijn flesje leeggedronken en hij huilde voor meer.Luke zat hem nu al zijn zesde flesje te geven. "Hij weegt helemaal niks" zei Luke bezorgd. Ik belde meteen de dokter. We maakten ons erg zorgen. Maxje weegde zo ontzettend weinig. Luke probeerde hem te sussen. Maar hij bleef maar huilen.
De deurbel ging en ik deed open. Een vrouw van rond de 40 kwam binnen. "Maxje?" Vroeg ze. Luke knikte en kwam dichterbij. "Ik ga hem eerst wegen" zei de dokter. Ze pakte hem zachtjes op en woog hem in zo'n doek. "Veel te weinig" zei ze bezorgd. Ze belde versterking. "Hij moet naar het ziekenhuis" zei de dokter. Luke hield Max stevig vast. Hij was zijn vader niet, maar hij gaf meer om hem dan Arzaylea deed.
In het ziekenhuis zaten Luke en ik nervous te wachten in de wachtkamer. "Hij is ondervoed, we gaan hem weghalen en in een pleeggezin plaatsen" zei de dokter. Luke liet zijn hoofd hangen. "Maxje" zei hij zacht. Ik sloeg een arm om hem heen. "Kunnen wij hem niet adopteren?" vroeg ik. De dokter keek me aan. "Hij is mijn familie" zei ik. Ze keek naar Luke. "Zodra u de papieren tekent, is hij geadopteerd" zei ze. Ik keek naar Luke.
"We gaan adopteren" zei Luke. Ik was zo blij. En Luke staarde verliefd voor zich uit. "Nu moeten we alleen nog trouwen" zei hij. Ik keek hem aan. "Meen je dat?" Vroeg ik. Hij knikte. "Als je wat ouder bent" zei hij. Ik glimlachte.
Luke wilt met me trouwen, als ik iets ouder ben...
A/N
K heb geen ideeen meer voor dit boek :(
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)