Alexia
Daddy en mama waren naar de rechtbank. Ze waren de scheiding regelen. Ik hoorde ze thuiskomen. "Schatje, je gaat bij papa wonen" zei mama en gooide met de deur. Ik werd geknuffeld door Daddy. "Dankje" zei ik. "Ik ga mama wel missen" zei ik zacht. Hij wreef over mijn rug. "Ja, weet ik schatje" zei hij."Schatje, verklaar dit eens" zei Luke. Hij hield een doorzichtig wit onderbroekje omhoog. "Uhh" stamelde ik. Ik had hem gevraagd om te helpen met inpakken, maar dat dit zou gebeuren, had ik niet verwacht. "Wel lekker hoor, vast leuk voor de jongens" zei hij lachend. Ik glimlachte. "Alex?" Vroeg Luke. "Ja?" Vroeg ik. "Heb je een vriendje?" Vroeg hij. Ik schudde nee.
"Zou je dat leuk vinden?" Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. "Waarom al die vragen?". "Omdat je mijn dochter bent, schatje" zei hij. Oh ja, ik ben niks anders dan zijn dochter. Ik keek naar mijn voeten. "Hey, gaat het?" Vroeg hij. Ik knikte. "Je huilt" zei hij zacht en stopte meteen met inpakken. "Ik ben oke" zei hij. "Vanavond filmavondje?" Vroeg hij. Ik knikte en knuffelde hem.
We hebben al mijn kasten leeggemaakt. En daarna zijne. Ik vond iets en ik durfde niet te vragen wat het was. Het was een soort ringetje, alleen te groot voor iemands vinger. Ik stopte het in mijn broekzak. Misschien dat Calum of Phoebe het wist. Ik hielp hem met de shirts inpakken. Ik stal er eentje van de stapel die ik leuk vond. Hij glimlachte. "Alleen jij mag dat babygirl" zei hij.
Luke en ik leken af en toe wel een stel. We kibbelden en maakten ruzie als een stel en knuffelden als een stel. Helaas was hij en 13 jaar ouder dan ik, en mijn stiefvader. En ook nog eens super knap. Als daddy een nieuwe vriendin krijgt, ga ik bij mama wonen, omdat ik toch jaloers zal worden.
A/N
Volgende hoofdstuk gebeurt er iets waardoor hun relatie misschien wel zou kunnen veranderen. Wie het als eerste goed raadt krijgt een opdraging van dat hoofdstuk. Gewoon grappig wat jullie allemaal denken :) x
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)