20.

9.6K 105 14
                                    

Alexis
"Zou u zo spoedig mogelijk naar het ziekenhuis kunnen komen? Meneer Hemmings blijft maar schreeuwen dat hij u wilt zien" zei eentje. Daddy is wakker!

"Hey, gaat het?" Vroeg ik en streek over zijn wang. "Ik wil dood, Alexis" huilde hij. Ik kroop naast hem in bed. Hij kroop tegen me aan. "Daddy. Niet doodgaan" huilde ik. "Ik heb alleen jou nog, de dochter van de liefde van mn leven". Mijn hart brak. Hij geeft niks om mij. Hij heeft me gebruikt :(. Ik keek hem aan.

"Ik moet gaan" zei ik zacht. Hij keek naar beneden. "Ohh". "Sorry". Ik stond op en liep huilend weg. Ik belde aan bij Phoebe. "Schatje, wat is er nu?" Vroeg ze. "D-daddy wil dood" snikte ik. Phoebe trok me naar binnen en gaf me chocomelk. "Wat is er gebeurd?". Ik vertelde het verhaal vanaf gisteren bij de filmavond. "Holy shit" zei Phoebe. "Ik vind het niet zo leuk, ik heb nu t gevoel dat hij me gebruikt heeft".

"Dat snap ik, schatje. Maar hij heeft een jaar met haar samengewoont. Hij houdt van haar. En je bent wel wat jong voor hem". Ik knikte. Het was waar wat ze zei. "Ik ken wel een leuke jongen voor je" zei ze. "Wie?". "Goeie vriend van Calum, hij heet Michael". "Leuke naam" zei ik. "Hij is echt leuk" zei Phoebe.

"Wil je hem ontmoeten?" Vroeg ze. Ik knikte. "Kop op, Alex. Alles komt goed" zei Phoebe. Ik probeerde te verbergen dat ik geen andere jongen wilde. Ik wil mijn daddy. Phoebe begon te vertellen over Michael. Hij klonk echt heel lief. Ik was bang dat ik nooit op iemand verliefd zal worden die niet daddy is. Phoebe zag aan me dat ik aan hem dacht. "Niet aan Luke denken en je moet proberen hem geen daddy meer te noemen".

Morgen moet ik Michael gaan ontmoeten...

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu