Luke
Ik stond op en trok mijn boxer en shirt aan. Ik liep naar haar kamer. Ze keek me aan. "Gaat het?" Vroeg ik. Ze knikte. "Ik had een droom over je, daddy" zei ze. Ze begon te vertellen. Damn, dat was hot. Ik ging naast haar liggen. "Daddy, ben je weer oke?". Ik knikte. Ik sloeg mijn armen om haar heen. "Slaap lekker".De volgende ochtend werd ik wakker, maar Alexis was weg. Ik rook een lekker geurtje vanuit de keuken. "Daddy, ik heb je bed opgemaakt. Het was nogal yukie" zei ze lachend. Ik glimlachte en ging aan tafel zitten. Ze legde twee gebakken eitjes met bacon op mijn bord. Het zag er lekker uit. Ik nam een hapje. "Hmm, lekker" zei ik. Ze glimlachte heel breed. Ik pakte nog een hapje. Ze at zelf ook en beet heel zachtjes op haar lip.
"Zullen we douchen?". Ik knikte. We aten ons eten op en gingen samen douchen. "Luke, wanneer wil je uhh doen?". Ik keek haar aan. "Wanneer jij wilt, babygirl". "Morgenavond, als ik 16 wordt" zei ze. Ik knikte. "Tuurlijk" zei ik en gaf een kus op haar hoofd. Ze draaide zich om en knuffelde me. Ze was zo klein.
Ik knuffelde haar terug. "Kleintje, weet je het echt zeker?". "Yes daddy" zei ze en drukte haar neus in mijn navel. Ik trok haar omhoog en tilde haar op. Ze sloeg haar benen om me heen. Ik drukte haar tegen de douche muur en kuste haar. "Schatje. Jij bent het beste wat me overkomen is" zei ik. "Mama niet?". Ik schudde nee. Ze glimlachte. "I know I can treat you better then she can. Like any boy like you deserves a gentle women" zong ze zachtjes. Ik glimlachte.
"Babygirl, ik ga je morgen zo hard verwennen, dat je niks anders meer wilt" fluisterde ik.
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)