Alexis
"Kom je nog, schatje?" Vroeg hij. "Kom eraan" zei ik. Ik twijfelde of ik mijn bh uit moest doen bij hem. Ik voelde me niet op mijn gemak. "Baby, is er iets?" Vroeg hij. Ik schudde nee. "Moet je je bh niet uitdoen?" Vroeg hij. Ik schudde nee. "Babygirl, ik heb je al vaker gezien hoor" zei hij. "Maar-" begon ik. Hij trok met een handbeweging het slotje los. Ik legde snel mijn handen eroverheen.Ik stapte onder de douche bij hem. Hij sloeg zijn armen om me heen. "Rustig maar" zei hij toen ik schrok. Ik pakte de shampoo, maar hij pakte hem af. Hij wreef shampoo in mijn haar. Het voelde fijn bij hem. Hij spoelde de shampoo uit en en bukte een beetje. Nu mocht ik. Ik wreef shampoo in zijn haar en maakte een kuif. Hij begon te lachen.
Na het douchen ging ik in bed liggen. "Mag ik?" Vroeg hij. Ik knikte. Hij kwam naast me liggen. Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte me tegen zijn warme lichaam aan. "Gaat t met je billen?" Vroeg hij. Ik schudde nee. "Het brandt" zei ik. Hij draaide me op mijn buik. En ik hoorde hem iets van mijn bureau pakken.
"Ik moet je broekje uittrekken" zei hij. Ik voelde hoe hij dat deed. "Het is Zwitsal" zei hij. Ik voelde twee koude handen met bodylotion op mijn billen. "Rustig, baby" zei hij. "Het voelt verkoelend" zei ik. Luke glimlachte en wreef de lotion erin. "Baby, het zal de komende dagen bijtrekken" zei hij. Ik knikte.
Ik ging weer liggen. Hij sloeg zijn armen om me heen. "Ik hou van je" zei hij. "Ik hou ook van jou" zei ik terug. Hij drukte zijn hoofd in mijn nek. Hij drukte een zacht kusje in mijn nek. "Slaap lekker" zei hij zacht. Ik viel langzaam in slaap.
A/N
Derde weekend op rij is enorm kut... Can life stop fucking me?Heb t bijna gedaan vandaag... 3 hele lieve mensjes hebben me gestopt. Thankyou babies 💚
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)