Alexis
Ik voelde pijn. "Gaat het?" Vroeg daddy zacht en streelde mijn wang lief. Ik knikte. "Doet pijn" bracht ik met moeite eruit. "Dat komt waarschijnlijk omdat ik groter ben dan Ashton" zei hij. Hij leunde op zijn armen, zodat hij me niet volledig zou pletten. Ik voelde me wel fijn, hij heeft me helemaal opgevuld."Kan ik bewegen?" Vroeg hij. Ik knikte zachtjes. Hij begon heel zachtjes zijn lengte in en uit te bewegen. Ik sloot mijn benen om zijn middel. Hij gromde zachtjes. "Zet je nagels in mijn rug, HARD" Gromde hij. Ik duwde mijn nagels in zijn rug en kreunde 'daddy' heel hard.
Hij deed mijn benen over zijn schouder. Zo ging hij nog dieper dan hij net ging. Ik voelde zijn ballen tegen mijn kont aan. "Yeah babygirl. Yes. Going to cum all down your little tight pussy" kreunde hij terwijl hij in en uit bleef rammen. Ik duwde mijn nagels nog harder, maar doordat hij een gevoelig plekje raakte kraste ik hem hard over zijn rug. Hij gromde. "Hmm. Yeah. Going. To. Fucking. Cum" zei hij, na elk woord ramde hij harder. Ik denk dat hij van ruw houdt.
"Ohh daddy" kreunde ik hard en trok aan zijn haar. "Doe. Dat. Nog. Eens" kreunde hij hard. Ik kreunde weer, van het fijne gevoel dat zich opbouwde in mijn buik. "Cum for me" kreunde ik. Ik trok heel hard aan zijn haar toen het onderbuik gevoel verstrakte en toen langzaam ontspande. "Oh fuck. OH FUCK" Kreunde hij en zijn mond viel open. "Damn" kwam eruit. Hij viel plat op mijn borst. "Dat was geweldig" hijgde hij. Ik deed mijn armen om hem heen en gaf een kusje op zijn mond.
We hoorden ons eigen gehijg en het vuur knetteren. Ik lag met mijn hoofd op zijn borst. Hij speelde met mijn haar. "Daddy?". "Hmm" mompelde hij.
"Ik hou van je".
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)