Alexis
Waar had daddy het nou over? Masturbatie. Dat klinkt raar en vies. Hij was naar de supermarkt, zou ik? Hij zal het vast niet leuk vinden. Maar hij is er niet.Fuck it. Ik trok mijn rokje uit en stopte mijn hand in mijn onderbroek. Dat voelt zo raar. Voorzichtig stopte ik een vinger in mezelf. Hmm, niet slecht. Ik voelde me strakker worden om mijn vinger. Ik ging met mijn vinger langs een spotje die heel goed voelde.
"Hmm daddy" kreunde ik zachtjes. Wacht! Nee, niet aan hem denken. Maar alleen zijn sexy ogen en zijn mooie lichaam kwamen in me op. Ik stopte er nog een vinger bij. "Oh daddy" kreunde ik zachtjes.
Ik beelde me in dat Luke dit deed. Met zijn vingers, of met dat dingetje tussen zijn benen. Ik spreidde mijn benen iets meer. "ALEX, IK BEN THUIS, BABYGIRL!" Riep Luke. "OH DADDY!" kreunde ik luid toen een golf van genot me overspoelde. Ik hoorde hem de trap opkomen. Hij opende de deur. "Alex, gaat het?" Vroeg hij.
Ik knikte. Hij kwam naast me liggen. "Mama wilt vanavond een avond voor haar en mij, alleen" zei Luke en zuchtte. "Geen zin, daddy?" Vroeg ik. "Ik wil iets leuks met jou doen" grinnikte hij.
"Of jij doet wat leuks met jezelf" grijnsde hij. Ik slikte. "Ik heb je wel gehoord. Je kreunde mijn naam, je dacht aan me. You made daddy so hard, baby" kreunde hij en bewoog zijn kruis hard tegen mijn been.
"Alex!" Riep Luke. Hij knipte met zijn vingers. "Eten" zei Luke en ging door zijn knieen. Ik sprong op zijn rug en voelde zijn handen op mijn kont. Het voelde vreemd, maar goed. Hij zette me op mijn stoel. "Luke, ik wil aan een kindje beginnen" zei Arzaylea. Luke keek me verschrikt aan.
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)