23.

8.8K 97 16
                                    

Alexis
Ashton gaf me verschillende drankjes, die me losser maakte. Ik dronk ze langzaam op en danste een beetje. Ik voelde me niet op mijn gemak. Ashton stond steeds tegen me aan te schuren. Hij wilde meer dan alleen maar schuren. Ik schudde nee.

Hij drukte me tegen de muur en begon mijn nek te zoenen. "Daddy wordt zo hard van je". "Jij bent mijn daddy niet" zei ik huilend. Ik belde Luke op. "Hey babygirl" zei hij. "D-daddy" snikte ik. "Baby, wat is er?". "A-Ashton wilt mij aanraken". "Blijf waar je bent, okay?". "Ok-okay daddy". Ik legde mijn telefoon weg in mijn tas.

Ashton sleurde me mee naar buiten. Hij gaf een flinke ruk aan mijn jurkje. "Niet doen" huilde ik. Hij trok zich er niks van aan en trok zijn broek uit. "Ik wil niet" zei ik en kruiste mijn benen. "Wijd nu" dreigde hij. Ik schudde wild nee. Hij duwde mijn benen wijd. Hij ging in me. Fuck, het deed echt pijn.

"ASHTON!" Riep daddy ineens. Ik huilde van de pijn. Daddy trok Ashton van me af. "Wat had ik je nu gezegd?". "Neuk haar?" Vroeg Ashton dronken. Luke schudde heel kwaad nee. "Ik had je gezegd om niks te proberen en op haar te letten". De ader in zijn nek klopte gevaarlijk. Daddy trok zijn jasje uit en sloeg het bij me om. "Het spijt me babygirl" zei hij. Ik sloeg mijn armen om daddy's nek heen en huilde uit. Hij tilde me op en ondersteunde bij mijn billen.

Hij maakte me rustig. Hij wreef over mijn rug en gaf me kusjes op mijn hoofd. "Dankje daddy" zei ik. "Ik laat je nooit meer uitgaan" zei hij. "Wil je in bad, baby?". Ik knikte. Hij droeg me naar boven en maakte een warm bad met veel schuim.

"Join me, daddy".

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu