Alexis
Ik stapte de kamer in van mama en Luke. Ik zag ze heel verliefd naar Max kijken. Ik voelde een steek in mijn hart. Ik klopte op de deur. "Dit is voor Max" zei ik en legde de knuffel neer. "Dit is Max" zei Luke zacht. Ik glimlachte. Luke was zo blij. Zo blij met mij heb ik hem nooit gezien. Ik wreef over zijn kleine hoofdje. "Lief he?" Vroeg mama. Ik knikte. Hij opende zijn ogen en lachte naar me. "Wil je hem vasthouden?" Vroeg Luke. Ik schudde nee. "Nee hoeft niet" zei hij."Kun je alsjeblieft even normaal doen?" Vroeg Luke. "Wat doe ik nu weer verkeerd? Wees blij dat ik hier ben" zei ik. Luke zuchtte en trok me naar de gang. "Mama heeft een hele zware bevalling gehad en ik wil dat je haar steunt" zei hij. Ik lachte. "Ik zal je eens 1 ding vertellen. Als zij zich niet zo als een slet gedroeg, was ze helemaal niet zwanger. Dat kind is niet van jou" zei ik. Luke schrok.
"Dat neem je terug" zei hij. "Ik haat jullie beide, dat kind krijgt alle aandacht. En jullie laten mij lekker creperen. Het maakt jullie niks uit dat ik mijn hele armen open heb liggen. Het maakt jullie niks uit als ik liefde nodig heb. Jullie kiezen die kutbaby boven mij" zei ik en er begonnen tranen over mijn wangen te lopen. Ik liep weg van hem. Weg van het ziekenhuis.
Ik wilde helemaal geen kutbaby zeggen, maar het floepte eruit. Ik wil mama en Luke gewoon terug. Niet samen, maar beide alleen. Ik wil Luke weer kunnen knuffelen wanneer ik wil. Ik wil ook mijn broertje leren kennen. Er werd aangebeld. Een man met bruin haar en blauwe ogen stond voor de deur.
"Is mijn baby al geboren?"
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)