36.

6.6K 89 18
                                    

~5 maanden later~

Alexis
Midden in de nacht werd ik wakker omdat ik mijn telefoon hoorde gaan. Ik keek even snel. Het was Luke. Ik pakte hem en sleepte het groene hoorntje naar de rechterkant. "Wat wil je, Luke?" Zuchtte ik. "Je hebt een broertje" zei Luke en hij klonk heel erg blij. "Leuk" zei ik. "Mag ik nu gaan slapen?" Vroeg ik ongeduldig.

"We hebben liever dat je langskomt" zei hij. Ik zuchtte diep. "Kan dat morgen?" Vroeg ik. "Kan je niet iets meer belangstelling tonen?" Vroeg hij. "Luke, ik heb daar geen zin in" zei ik zuchtend. "Kom op, Alex. Je weet dat ik van je hou" zei hij. "Uhu" zei ik en rolde met mijn ogen. "Alex, kom op. Mama, ik en Maxje willen dat je komt". Wat is dat nou voor een naam? "Ik sliep net eindelijk" zei ik.

"Oke dan, je hoeft niet te komen" zei hij. "Dankje, welterusten en succes met je kind". "Welterusten" zei hij. Ik hing op en ging meteen weer liggen. Ik zocht mama's insta op.

@arzaylea: welcome Max Hemmings, welcome in my family 😻

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@arzaylea: welcome Max Hemmings, welcome in my family 😻

@lukehemmings: my babyboy 💕

Ik werd kokend jaloers van Luke's reactie. Ik wilde zijn kindje. Hij is wel heel erg lief. Ik besloot hem morgen een knuffeltje te kopen en hem langs te brengen. Ik sloot mijn ogen en viel weer in slaap.

"Persen, schatje, persen. Het gaat geweldig!" hoorde ik Luke zeggen terwijl ik in zijn hand kneep. "Nog heel even, baby. Ik zie het hoofdje" zei Luke. Ik duwde keihard en hoorde het prachtige geluid van een levend kindje. Ik sloot mijn ogen, om alles te verwerken.

"Hallo schatje, welkom op de wereld" hoorde ik Luke zeggen. Luke legde het kleine jongetje in mijn armen. "O my god, wat is hij klein, en zo mooi" zei ik. "Net zoals jij, mommy" zei Luke en gaf me een kus.

✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu