Alexis
Ik hield de test vast. Dit kan niet. Ik kan niet zwanger zijn. Dit mag niet. Daddy zal zo boos worden. Ik snikte zachtjes. Ik wil niet zwanger zijn. Ik gooide de test in een papiertje de vuilnis bak in."Baby, wat is er?" Vroeg Luke bezorgd. Hij kwam de badkamer ingerend. "I-ik voel me niet lekker" snikte ik. Hij tilde me op en droeg me naar bed. Hij kwam naast me liggen en legde zijn warme hand op mijn blote buik. De warmte verspreidde zich waardoor de pijn minder werd.
Hij legde zijn hoofd in mijn nek en ik voelde zijn haar kriebelen in mijn nek. Ik werd steeds rustiger. Daddy zette de TV aan. Er was iets op televisie over zwangerschap. "Nadat incident met je moeder ben ik best blij dat Max niet van mij is" zei hij. Mijn hart spoelde over van verdriet. Luke wilde geen kindje. Ik voelde me zo alleen. Ik draaide me om en drukte mijn hoofd onder zijn arm.
"Gaat het wel goed?" Vroeg hij bezorgd. Ik knikte. "Weet je het zeker?". Ik knikte weer en moest weer huilen. Ik kan het hem niet vertellen. Ik kan het gewoon niet. Ik wil hem niet kwijt.
Hij wreef over mijn rug en gaf me een kus op mijn haren. "Alles komt goed, lieverd" zei hij. Ik knikte. Hij pakte mijn paardenstaart vast en trok er zacht aan. Ik voelde me heel slaperig. Niet vergeten om mijn test weg te gooien morgen. Luke mag er niet achterkomen. Ik voelde zijn armen om me heen. Het voelde veilig en vertrouwd.
Ik pakte mijn knuffel en sloot mijn ogen. Luke pakte me steviger vast. "I love you babygirl" zei hij. "I love you too" zei ik. Sorry dat ik lieg over dat alles goed gaat.
"Slaap lekker".
JE LEEST
✔Daddy's Little Girl ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ "What's my name, Alexis?" "It's daddy". - Lot's of sexual stuff - Daddy kink - Leeftijdsverschil van 11/12 jaar Haat op Arzaylea is in dit boek toegestaan :)