Naar Amerika.

861 15 0
                                    

Ik heb dit verhaal geschreven toen ik nog 14 bijna 15 was. Dus sorry voor als de zinnen niet helemaal goed staan en het verhaal niet helemaal klopt. 


Yes de bel gaat. Ik wou zo snel mogelijk de les uit. Want we hebben vakantie en ik ga ook op vakantie. Daarom moet ik opschieten want mijn vliegtuig gaat vanavond. Ik ga met mijn moeder naar Amerika ja Amerika. Mijn moeder heeft daar een vriend dus daar gaan we weer heen. Hij is heel rijk want hij was de vorige manager van Justin bieber. Nou vorige kan je eigenlijk niet zeggen want hij regelt nog best voor voor Justin. Maar geen een van mijn vriendinnen weten dit. Want het gaat niet zo goed tussen mij en mijn vrienden. Ik heb het gevoel dat ik er buiten val ofzo. Maar dat boeit me niks op dit moment want ik ga weer naar Amerika. Ik liep naar buiten pakte mijn fiets en fietste weg. Toen ik thuis aankwam stond mijn koffer al klaar. We moesten ook al bijna weg. Ik en mijn moeder liepen naar de auto, legde de koffers achterin de auto en stapte zelf in.

Bij het vliegveld aangekomen parkeerde mijn moeder de auto. En liepen naar binnen op in te checken. daarna moesten we door de douane ik heb daar altijd een hekel aan. Maar deze keer was alles goed en kon ik doorlopen. Toen moesten we nog lang wacht dat vind ik altijd een nadeel van vliegen. Maar met de auto wacht je ook de hele tijd tot je er bent. Eindelijk we mochten het vliegtuig in. Ik zit bij het raam en mijn moeder zit naast me. Het opstijgen vind ik altijd het leukst van vliegen. Maar naar Amerika vliegen duurt altijd zo lang. Ik probeer altijd te slapen in de vliegtuig. Daarom heb ik afgelopen nacht helemaal niet geslapen.

Aangekomen in Amerika

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Aangekomen in Amerika.

Mijn moeder maakte me wakker omdat we bijna gingen landen. Bij het landen is het altijd maar afwachten of je aan harde landing of zachte landing hebt. We liepen het vliegtuig uit dus moesten we wachten op onze koffer. Dat duurt ook altijd zo lang. Ja vliegen betekent heel wachten. Maar toen kwamen onze koffers op band. En konden we verder lopen. En de vriend van mijn moeder stond al te wachten op ons. Hij omhelsde mijn moeder en daarna mij. Hij spreekt gewoon Nederlands. Hij komt ook gewoon uit Nederland. We liepen naar de auto. Mijn moeder en hij praten de hele tijd. Ik vind dat prima want ik vind het geweldig om rond te kijken over het vliegveld.

Bij zijn huis aangekomen zette ik mijn koffers neer. En liep naar de bank en liet me neer ploffen. Zijn bank is zo groot, echt ik ben verliefd op zijn bank. We gingen eerst wat drinken en daarna ging ik slapen. De volgende dag zie ik Justin weer. Ik heb daar echt weer zin in.





Bedank voor het lezen van het eerste deel. Het betekent veel voor me als je mijn verhalen leest. Als ik iets moet veranderen moet je het gewoon zeggen. En Oh ja sorry voor spel fouten.

- x schrijfster -

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu