6 maanden verder

222 8 0
                                    

Het is weer 6 maanden verder. Ik ben over het overlijden van mijn moeder heen. En over het gedoe met Cameron ook. Ik woon nog steeds in Amerika en ga ook weer naar school. Ik heb ondanks alles wel mijn autorijbewijs gehaald. Ik heb alleen nog geen auto maar ik rij wel in die van Justin en in die van Peter. En ja Justin woont ook nog steeds bij ons. Het gaat gewoon goed met mij en Justin. Ik heb Nate ook niet meer gesproken en Cameron ook niet. Ik heb wel eens met Nash geappt. Maar dat was het ook wel. Het modellen gedeelte gaat goed. Ik ben trouwens over 2 dagen jarig. Mijn eerste verjaardag zonder mijn moeder. Ik vind het nog steeds wel moeilijk. 

Justin is wel een paar keer in het nieuws gekomen omdat hij weer eens alleen naar de starbacks ging ofzo. En mensen herkennen hem nog steeds en zijn fans ook. Soms komt er dan wel eens een fan aan gerend. En dan weet Justin echt niet wat hij moet doen. Hij heeft ook weer meer contact met zijn echte ouders. Niet dat ik daar bij mee ben maar hij wil het wel. Maar die ouders mogen mij nog steeds niet. 

Op school gaat het wel. Ik heb wel een paar vrienden in school maar buiten school zijn we geen vrienden meer. Maar ik vind het prima maar het lijkt me wel leuk om een paar vrienden buiten school te hebben. 

Ik groei ook op instagram. Maar ze weten dan weer niet dat ik met Justin Bieber in huis woon. Want dan krijg ik echt veel volgers. Ik ben natuurlijk modellen werk aan het doen dus mensen gaan je volgen. 

Ik had laats een diep gesprek met Justin. Hij denkt dat hij nooit kan trouwen om zijn verleden. Want hij hebben natuurlijk dat hij een zanger was en bekent ook. Maar hij denkt dan dat die gene het doet om de fame. Ik snap hem. Maar ik weet niet hoe ik hem gerust moet stellen. Want ik weet ook niet hoe hij iemand moet krijgen wie echt van hem houd. Ik hou van hem maar niet echt op de manier van dat je met iemand krijgt. Maar Hij keek me heel verlieft aan en ik voelde mijn hart een sprongetje maken. Maar nee Kelly nee. Hij is je (soort van) broer. Je gaat niet met hem krijgen of zo. Maar voor dat ik het wist voelde ik zijn lippen op de mijne. Ik ging mee in zijn kus. Net zoals vroeger, maar ik denk dat het niet zo verstadig was. Want ik denk de hele tijd terug aan die kus. Ik praat bijna niet meer tegen hem. Ben ik echt op hem? nee toch dat kan niet. Ik zit er een beetje mee in de knoop op dit moment. 

Ik zit op mijn kamer nu maar ik ga naar beneden om koffie te halen. Wat kan het ook anders zijn. Shit Justin en ik voelde weer een verlieft gevoel door me heen gaan toen we oog contact maakten. Ik liep snel door, Peter is niet thuis. Dus ik ben alleen met Justin. Ik zette koffie. Ik schrok want iemand legde een hand op mijn schouder wat ik niet aan zien komen. Het was Justin hij zie : "We moeten praten over die kus, want we praten bijna niet tegen elkaar ik kan het zo niet meer". Ik ging zitten en hij ook. Ik pakte nog snel mijn koffie. "Na het gesprek en die kus praatje niet meer tegen mij of bijna niet waarom?" vroeg Justin. "Ik weet het niet" zei ik en bracht mijn kopje koffie naar mijn mond en nam een klein slokje. "Je weet het wel maar je wilt het niet zeggen" zei Justin en keek me strak een met wel liefde volle ogen. Damn die ogen. Oke Kelly je moet wat zeggen nu maar wat. Ik bleef toch stil en dronk mijn koffie. Ik voelde mijn hart te keer gaan. "Je voelt wat voor mij he of niet" zei Justin. Ik schrok van die woorden oke dit is akward wat als hij niks voor mij voelt. Wacht voel ik echt wat voor hem. Ik bleef stil maar werd langzaam rood. "Ik voel wel wat voor jou" zei Justin. Die worden kwam binnen bij mij en  mijn hart ging nog sneller. Ik keek hem aan en legde mijn kopje weg. Wat moet ik doen naar hem toe  lopen en zoenen of niet. Hij kwam naar me toe en trok me in een knuffel. "Ik hou van je" zei Justin en ik zei "Ik hou ook van jou". Het leeftijds verschil boeit me niks op dit moment. Ik hou gewoon van hem en ik durf het ook te zeggen. Ik weet niet wat Peter er van gaat vinden. Maar we zien wel. Hij liet me los en ik keek hem aan. En ik voelde mijn lippen op zijn lippen en we zoenden weer. Het is een een magic moment. Dat had ik niet met Nate of Cameron. En dat hij van me hou. Deed hij dat altijd of niet. Het zal wel ik hou van hem. 


best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu