Ik hou van je...

171 5 0
                                    

Het is ongeveer een uur later nu. Iedereen was aan het klaar maken voor de show. Cameron gaat de show niet draaien hij had dus lopen drinken. Hij slaapt nu zeiden de jongens. Ik ga wel de show draaien. Ik stond op uit mijn bed maakte alles snel klaar en liep met de Jacks en Nash naar beneden.

(skip de show)

Ik liep weer terug naar mijn hotel kamer. Het was een top show maar je merkte wel aan iedereen dat Cameron er niet is de fans maar ook ons. Ik kwam mijn kamer binnen en plofte neer op mijn bed. De Jacks kwamen de kamer binnen. En Shawn en Nash daarna. "Ik ga nog even niet mijn kamer binnen want anders wordt Cameron misschien wel wakker" zei Shawn en ik knikte.

Na een poosje stond Shawn op van het bed en zei "ik ga maar even kijken bij Cameron" ik zei ja is goed. Shawn liep de deur uit. Ik weet niet wat ik nu moet doen en denken.

Ik besloot naar Cameron te gaan. Ik ga gewoon naar hem toe lopen en hem zoenen. Dont aks me why want ik weet het zelf ook niet. Ik stond op en liep de kamer uit Jack J vroeg nog wat ga je doen meer ik deed de deur al dicht. Ik liep naar de kamer van Cameron. Ik klopte aan Shawn deed open. Cameron zat op het bed. Hij keek op en wou weer weg kijken. Maar ik liep naar hem toe legde mijn hand op zijn wang. Hij keek me aan in mijn ogen en ik zoende hem. Hij had dat niet zien aankomen dat voelde ik aan hem maar hij ging wel gewoon mee in de kus. Ik trok zachtjes terug en keek hem aan. Ik gaf Cameron een knuffel. Cameron deed zijn armen zacht om me heen.

Ik keek weer op naar Cameron. Daarna keek ik Naar Shawn, hij stond met grote ogen naar me te kijken en liep de kamer uit. Ik ging naast Cameron zitten.

Cam: waarom deed je dat?

Kelly: Omdat ik altijd al van je hield. Ik wou het niet geloven dat je toen bent vreemdgegaan. Ik wou je nooit kwijt. Na de laatste keer dat ik je zag was ik kapot. Ik wou je zo graag zien maar ik wou niet met iemand hebben die niet met iemand hebben die vreemd zou gaan.

Cam: Dus je hou nog van me?
Kelly: Ja ik was denk ik verblind door Justin. En nu het uit is zie ik van wie ik echt hou.

Cameron knuffelde me en keek me daarna aan hij had tranen in zijn ogen en ik ook. 

Shawn kwam de kamer binnen. Ik keek hem aan. Hij keek verbaast naar ons. Ik legde het uit dat we eerder al iets met elkaar hadden. 

Ik gaf Cameron snel een kus op zijn voorhoofd en liep naar mijn hotel kamer. Ik moest mijn tas nog in pakken. We gaan vanavond weer naar de volgende stop. We hoeven gelukkig niet zo lang in de bus te zitten. Ik had mijn tas in gepakt. En in die tussen tijd weten alle jongens van mij en Cameron. Iedereen zat in mijn kamer. Ik stond op van mijn tas in pakken en keek raar op toen ik iedereen zag staan en mij aan keken. 

Matt: je weet dat Bart hier niet blij mee is?

Ik: wie heeft het aan Bart verteld dan. 

Matt: hij merkte dat er van alles aan de hand was. Dus we hebben het aan hem verteld.

ik wist niet wat ik moest doen. Cameron keek me schuldig aan. 

Ik pakte me tas en liep de kamer uit. Matthew kwam achter me aan. Ik liep de lift in en hij kwam snel bij me staan. 

Matt: Bart gaat waarschijnlijk met je er over hebben.

Ik: of ik daar blij mee moet zijn. 

Matthew bleef stil. Hij keek me aan en ik keek naar beneden. De lift was op de begaande grond ik liep de lift uit met Matthew achter me aan. Ik liep het gebouw uit. Maar een paar fans zagen mij die waren er dus nog. Matthew trok me terug. We liepen een andere kant op. Zodra de fans ons niet meer konden zien trok Matthew me in een knuffel en fluisterde me in mijn ook : "het komt allemaal wel goed". 


best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu