de volgende dag.
Ik werd wakker naast Justin. Justin was al wakker ik ging rechtop zitten. "Heb je lekker geslapen schat" zei Justin met een ochtendstem. "Ja wel" zei ik tegen hem. Ik pakte mijn telefoon en checkte mijn sociaal media. Ik lag nog steeds in Justin zijn bed. Ik en Justin zijn nog hechter geworden met elkaar maar dat is ook logisch. Ik zag dat ik een appje had met Nate. Ik bekeek het
Nate: hey ik mis je ik mis je echt heel erg het spijt me zo erg van hoe ik tegen je deed. Ik wil je gewoon bij me hebben.
ik wist niet hoe ik daarom moest reageren en ik zuchtte diep. Justin hoorde dat ik zuchtte dus hij vroeg wat er aan de hand is. Ik liet het lezen aan Justin. "Ik weet niet wat ik moet reageren want ik mis hem ook maar ik weet het gewoon niet" zei ik. "dan zeg je dat toch gewoon, vertel gewoon dat je het niet meer weet" zei Justin. Ik stuurde naar Nate dat ik het allemaal niet meer weet. en hij antwoordde:
Nate: kunnen we niet even afspreken ofzo, bij starbucks ofzo.
Ik: ja is goed 2PM?
Nate: ja is goed zie ik je daar.
Ik kroop uit bed en liep naar de wachtkamer om koffie te pakken. En zag peter daar slapen in een stoel. Ik maakte hem wakker. En pakte ook voor hem een koffie. Ik praatte wat met Peter en vertelde dat ik om 2PM had afgesproken met Nate en vroeg of hij me kan brengen. Ik word er echt gek van dat ik elke keer moet vragen of iemand me wil wegbrengen. Binnenkort ga ik beginnen met mijn rijbewijs beginnen. Ik had me koffie op en gooide het bekertje in de prullenbak en loop terug naar de kamer van Justin. Peter kwam achter me aan. We liepen de kamer in en Justin herkende Peter. OH het gaat echt goed nu ik ben daar zo blij mee. Na nog even gepraat te hebben gingen ik en Justin weer serie kijken. Rond 1 PM gingen we naar huis dan kon ik me nog even klaar maken om naar de starbucks te gaan. Ik gaf Justin een kus op zijn voorhoofd en liep weg. We liepen naar de auto toe en reden naar huis. Thuis ging ik me klaar maken en reden we naar de starbucks. Ik was en precies om 2 PM. Nate zat er al. Ik liep naar binnen en gaf Nate een knuffel. En ging zitten want hij had al koffie voor me besteld. Mijn fav white cake mocha mijn naam stond er op. En ik begon met drinken.
Nate: hoe gaat het nu met je en Justin.
Ik: gaat beter en Justin beging Peter weer te herinneren.
Nate: gelukkig.
Nate pakte mijn hand vast en ik liet het toe.
Nate: ik hou echt nog van je. Maar toen ik het uitmaakte was ik gewoon echt boos.
Ik keek Nate aan zonder emotie. En dronk mijn koffie verder op. Ik sprong een traan in mijn oog. Ik had nog steeds Nate zijn hand vast. Nate liet mijn hand vast en veegde de traan weg met zijn duim en pakte mijn hand weer vast. Hij kwam iets dichter naar me toe en keek me aan.
Nate: het is oke allemaal als je niet verder wil snap ik het maar weet dat ik veel van je hou. al van het begin dat ik je zag zag ik al wat in je. Je stond daar al een verlegen meisje en het ging natuurlijk de hele school door dat er een nieuweling was. En ook toen je dat ene meisje in elkaar geslagen had hield ik van je.
Hij stond op en ging naast me zitten en sloeg een arm me heen en drukte me tegen hem aan. Ik dronk rustig mijn koffie door. Ik legde de halfvolle beker neer op de tafel en legde mijn hoofd op zijn schouder.
Ik: het is gewoon allemaal zo veel. Ik ben verhuisd naar een land met een andere taal. En ik kreeg met de knapste jongen van de school.
Op Nate zijn gezicht kwam een glimlach en ik ging door met praten.
Ik: maar terwijl ik in Nederland het meisje was die niemand leuk vindt. En ik sloeg iemand in elkaar en daarna werd ik in elkaar geslagen. Iedereen haat me op school. En Justin heeft een ongeluk gehad.
Er rolde een traan over mijn wang heen. Nate wees zo van zullen we hier even weg gaan en gaan wandelen. Ik pakte mijn halfvolle beker met koffie en liep met Nate naar buiten. Ik pakte zijn hand vast en liepen verder. We liepen door het park naar een bankje. Ik moet er nog steeds aan wennen hoe alles is hier, want het is zo anders dan in Nederland. We gingen op een bankje zitten. Ik had mijn Beker starbucks op en zette het naast me. Nate had zijn hand op mijn been gelecht en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. En daar zaten we in dan in een fijne stilte. Ik legde mijn hoofd weer op van zijn schouder en we keken elkaar aan. We kwamen langzaam iets dichter naar elkaar toe totdat onze lippen elkaar raken. We zoenden elkaar weer dat was lang geleden Ik voelde een warm gevoel in mijn buik en nee dat is niet mijn starbucks. Maar dat zijn mijn gevoelens voor hem. Ik trok me terug uit de kus en keek hem aan en gaf hem een knuffel. Een langdurige knuffel. Na een poosje fluisterde ik "ik hou van je" zin zijn oor. En hij fluisterde "ik hou ook van jou" terug in mijn oor. ik haalde me uit zijn liefde volle greep en keek hem een. Ik legde zijn hand op mijn wang en keek me diep dringend aan. Ik was even helemaal vergeten dat ik in Amerika ben en dat alles met Justin aan de hand is. "wil je weer van mij zijn" vroeg hij aan mij. "ja" zei ik zacht en legde mijn hoofd tegen zijn bost aan en hij sloeg zijn sterke liefdevolle armen om me heen. Ik voelde me weer zo goed. We stonden weer op en hij pakte mijn hand vast. We liepen naar zijn auto toe en hij bracht me naar huis. Ik zoende hem in de auto toen we voor mijn huis stonden en stapte toen uit de auto en liep naar de voordeur en liep naar binnen. Peter zat op en bank en ging bij hun zitten. Ik vertelde hen nog niet dat het weer aan is tussen mij en Nate. Peter vertelde dat we morgen aan de wereld gaan bekend maken dat Justin gaat stoppen. "OH god dat gaat nog wat worden" zei ik. "Justin mag niet op zijn telefoon op internet" zei Peter. Ja is goed zei ik en ik liep naar boven en plofte op mijn bed neer. Maar normaal als ik dat doe begin ik met huilen maar nu lachte ik om dat ik weer met Nate heb. Ik kreeg een appje van Nate.
Hey schat ik ben zo blij dat we weer hebben. Ik kan je weer mijn noemen. I love you so much.
En ik antwoordde : Ik ben ook zo blij dat ik weer van jou ben, en trouwens morgen het het wereldwijd dat Justin gaat stoppen. Dus er gaat een bom ontploffen kan ik je wel zeggen.
Nate: oh shit ja dat gaat de wereld wel op schudden en al die fans dan.
Ik : ja daar maak ik me echt zorgen over. Hoe dat gaat ik hoop niet dat mensen zelfmoord gaan plegen ofzo.
en zo prate ik en Nate een beetje door.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...