Cameron??

172 6 1
                                    


Na een poosje kwam Nash de kamer binnen. Ik keek op naar hem, Jack en Jack gingen uit mijn bed en Nash kwam bij me zitten Jack and Jack gingen naar bed. Ik had nog even met Nash en ging ook naar bed. Nash volgde mij.

Ik werd wakker, het is weer een nieuwe dag. Even geen Justin maar al mijn fans die ik vandaag ga ontmoeten. Want we hebben vandaag weer een show. Ik heb er wel weer zin in om een show te draaien. Ik draaide me om naar Nash, hij was ook al wakker en zat op zijn mobiel. Hij merkte dat ik ook wakker was en keek op van zijn mobiel. "Hey beetje goed geslapen?" vroeg Nash aan mij ik knikte. Ik draaide me weer om om te kijken of Jack and Jack al wakker waren. Jack Gilinsky lag nog te slapen Jack Johnson niet hij zat rechtop in zijn bed en glimlachte naar mij. Ik glimlachte terug naar hem. Ik ging weer liggen en deed mijn ogen nog even dicht.

Maar dat was niet van lange duur want voordat ik het wist stonden Matthew en taylor op mijn en Nash bed te springen. En Carter en Aaron op het bed van de Jacks. Ik moest lachen, iedereen moest lachen. Matthew ging tussen mij en Nash zitten en Taylor tegenover ons.

Jack G was zich dood geschrokken.

Na een poosje ging ik douchen en omkleden. Daarna liep ik met Nash naar de eetzaal. Ik zag Cameron nog niet zitten maar Shawn wel dus ik liep naar Shawn toe. Ik ging naast hem zitten. We praten wat en voor dat ik het wist zat iedereen aan tafel maar Cameron nog steeds niet. Ik vroeg het aan Shawn waar Cameron was maar Shawn wist het ook niet. Hij zei dat Cameron er niet was toen hij wakker werd, hij dacht dat Cameron bij 1 van ons was. Maar de rest wist het ook niet. Oke dat is raar Cameron doet dit nooit. Ik stond op en liep weg om Cameron even te bellen. Hij pakte niet op. Ik snap er niks van hij gaat nooit weg zonder wat te zeggen en hij neemt altijd zijn telefoon op. Ik vroeg een Shawn of ik hun kaart voor hun hotelkamer mocht lenen. Ik liep naar boven naar kamer 100 ging naar binnen. Ik zag daar Cameron op het bed zitten met zijn handen in zijn haren. Hij keek op naar mij, hij ziet er zo slecht uit. "Cam... waar was je?" zei ik terwijl de deur achter me dicht deed. "Kelly, het is beter als je weggaat" zei Cameron tegen mij. "maar Cameron waarom wat heb je gedaan?"

"Kelly ga hier weg nu!" ik schrok van zijn reactie. Ik keek hem verbaast aan, "waarom zou ik weggaan, vertel nou wat er aan de hand is". "Kelly ik wel dat je weg gaat nu" zei Cameron weer terug mij. Ik besloot naar beneden te gaan om het tegen Shawn te zeggen. Ik riep Shawn naar me. Ik sleurde hem mee naar boven. Onderweg vertelde ik hoe Cameron tegen me deed. We liepen de kamer van Cameron en Shawn in. Cameron zag nog steeds op dezelfde plek.

Shawn liep naar Cameron toe. Cameron keek op en zag mij weer staan en keek weer naar beneden. "Kelly ik zei toch dat ik je hier niet wil hebben" "Cameron ik ga niet eerder hier weg totdat ik weet wat er met je aan de hand is" zei ik terug tegen Cameron. "JIJ jij hebt het probleem!" zei Cameron recht in mijn gezicht. Ik schrok er van. "Ik ben verliefd op je te erg en ik weet dat je me niet meer terug wilt en kan je niet meer zien met die gedachte in mijn hoofd" zei Cameron. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik liep de kamer uit. Shawn kwam niet achter me aan die bleef bij Cameron. Ik liep mijn kamer in en ging in mijn bed liggen met mijn hoofd in mijn kussen. Waarom kan het nou nooit rustig wat met jongens betreft eerst nate dan Cameron dan Justin en nu weer Cameron. WAAROM, Na een poos kwamen Jack en Jack de kamer binnen. Ze weten denk ik van niks want ze kwamen lachend de kamer binnen. Maar toen ze me zagen liggen lachte ze niet meer. "Kelly was is er?" zei Jack G en kwam bij me zitten. "Cameron" zei ik met geen toevoeging. "Wat is er met Cameron?" vroeg Jack J. Ik kon er geen woorden voor vinden dus ik drukte mijn hoofd in mijn kussen. Jack en Jack zaten allebei mij me toen Nash de kamer binnen kwam. Ik keek op, en legde mijn hoofd weer terug in mijn kussen.

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu