...Ik gaf Cameron een knuffel hij had zijn sterke armen strak om me heen. Ik had mij ogen dicht zodat ik de persoon achter hem niet zag. Ik deed mijn ogen open en zag Justin staan. Ik schrok en liet Cameron los. Ik wou eigenlijk in Justin zijn armen springen maar ik was ook boos op hem. "Cameron kan je ons even alleen laten" zei Justin tegen Cameron. Ik dacht echt van nee maar Cameron knikte. Ik wist dat hij op een afstandje op me zou letten. Ik was helemaal in de war ik wou in Justin zijn armen verdwijnen. Maar ik wou ook achter Cameron aan rennen. Ik ging zitten op het bankje waar ik zat voor dat ik Cameron een knuffel gaf. Justin kwam naast me zitten. Ik voelde tranen in mijn ogen vormen en ze daarna over mijn wang rollen. Justin sloeg een arm om me heen. Het voelde goed maar ook weer niet want hij is mijn ex. En hij heeft tegen mij gezegd dat ik een zusje was voor hem. Dus ik haalde zijn arm van me af. Ik keek de kant op van Cameron hij wou al naar me toe komen. Maar ik schudde nee met mijn hoofd.
J: Kelly luister het spijt me zo erg alles wat ik heb gedaan.
K: is dat alles wat je hebt?
J: Je weet niet hoe veel het me allemaal spijt het doet zo veel pijn.
Ik durfde hem niet aan te kijken.
J: Kelly?
K: Justin ik kan niet meer naar je kijken als ik deed voor dat we met elkaar kregen. Misschien kan jij dat wel maar ik niet. Ik als naar je kijk zie ik mijn ex voor me waar van ik hield. Maar niet mijn grote broer.
J: Dat snap ik. Het is voor mij ook moeilijk.
Het was stil. Ik zei niks maar ik wist ook niet te zeggen. En Justin zei ook niks. Ik durfde Justin niet aan te kijken. uiteindelijk keek ik de kant op van Cameron. Cameron keek me een en knikte. Hij stond op en liep naar me toe. Ik stond ook op, Ik heb de neiging om Cameron een knuffel te geven. Ik keek om en zag Nash en Matthew een komen rennen. Nash gaf me een knuffel toen die mij me kwam. Daarna gaf Matthew mij ook een knuffel. Ik zag dat Matthew raar keek toen hij Justin zag staan. Nash ook een beetje maar hij weet dat ik Justin ken. Maar hij weet niet dat ik met hem heb gehad.
We kwamen tot de conclusie dat ik met de jongens weer terug ga naar het hotel en Justin weer naar huis.
Ik stond voor het hotel met Justin want daar stond hij had zijn auto voor het hotel geparkeerd. Ik keek hem aan liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. Hij had zijn armen niet heel strak om me heen. Ik liep hem los met tranen in mijn ogen. Ik keek hem aan, hij zag de tranen in mijn ogen. ik keek snel naar beneden want ik wou niet dat hij dat zag. Hij deed zijn hand onder mijn kin en duwde mijn hoofd om hoog maar ik keek snel op zei. "Kelly, het spijt me voor alles" zei Justin tegen mij. "Ja Justin dat hem je nu wel gezegd" zei ik tegen hem. "Maar ik meen het" zei Justin tegen mij. "Justin ik ga naar binnen naar de rest" zei ik tegen Justin. Hij knikte hij haf me snel een kus op mijn voorhoofd. Ik draaide me om en liep naar de ingang van het hotel. Ik keek niet meer om naar Justin.
Ik liep naar boven naar mijn hotel kamer. Ik klopte op de deur en binnen no time werd de deur open. Jack G stond in de deur opening, hij trok me in een knuffel. Ik voelde de tranen op komen maar ik wou niet huilen. Hij liep me los en keek me aan. " gaat het met je?" vroeg hij aan mij. Oke nu breek ik de tranen liepen al allemaal over mijn wangen. Jack G trok me weer terug in een knuffel. Ik weet niet waarom maar ik kon het gewoon niet meer tegen houden. En ik kan het wel bij hem doen denk.
Na een poos zat ik op bed serie te kijken met Jack J en Jack G. Nash ik bij Cameron op de kamer denk ik.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...