nieuw boek (must read)

169 5 0
                                    

Ik wil graag een nieuw boek beginnen. Maar ik wil weten wat jullie er van vinden. Dus ik heb hier het begin van mijn boek. Please ga het lezen en reageer wat je er van vond en of ik er verder mee moet. 

Odette je gaat nu naar me luisteren! schreeuwde ik naar odette terwijl ze naar boven rende. Ik liep achter haar aan maar ze liep haar kamer in en deed de deur op slot. Ik stond voor haar deur en zei "ik ben je moeder ik kan je helpen Odette" maar ze reageerde niet. Wat had ik net gezegt "ik ben je moeder" maar ik ben haar moeder niet eens. Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten met de tranen die over mijn wangen geleden. Jack kwam binnen en zag me zitten. Hij liep naar me toe en trok me in een knuffel. Hij weet waar ik mee zit. Het begon allemaal op de dag van de geboorte van Odette....

Jack G belde me mijn tweelingbroer ik nam op "haar naam is Odette" dat is het enigste wat Jack G tegen mij zei. Maar ik weet meteen als wat er was. Ik ben zo blij ik schreeuwde het haast uit. "Omg een meisje en haar naam is zo mooi ik ben zo blij voor je Jack en madison!". "thanks little sister" zei jack. "Hoe is het met Madison?" vroeg ik. "Ze heeft het zwaar gehad en rust nu uit". "Wanneer kan ik komen ik wil haar zo graag zien" vroeg ik vol enthousiasme. "je mag nu wel komen de ouders van Madison zijn er al zo kom maar" zei Jack G als antwoord. "ik ben al onderweg!!" zei ik en hing op. Ik trok mijn schoenen zo snel mogelijk aan. Pakte mijn autosleutel en rende de deur uit. Ik woon 3 hoog in een flat dus ik liep de gang door naar de lift. Ik liep de lift in en drukte op het knopje -1 want daar staat mijn auto. Ik kwam beneden aan en ging naar mijn auto zoeken ik vergeet altijd waar ik die neerzet. Ik moet een vaste plek gaan verzinnen. Ik zag mijn auto en rende er heen. Ik stapte de auto in en reed weg.

Bij het ziekenhuis aangekomen parkeerde ik mijn auto en liep snel het ziekenhuis binnen. Ik liep naar de receptie en vroeg naar Madison. De vrouw gaf me haar kamer en hoe ik er moest komen. Ik liep er naar toe ik kwam in de gang waar haar kamer was. Ik zag Jack G al staan "Jack!" schreeuwde ik en rende naar hem toe. Ik sprong in zijn armen. "Je bent vader geworden!! ik ben zo blij voor je" Ik keek hem aan en ik zag dat hij moe was maar ook trots. "Wil je haar zien?" vroeg JG. "Ja natuurlijk kan niet wachten" we liepen de kamer in en daar zag Madison te slapen. Dus ik moest stil zijn, ik feliciteerde de ouder van Madison. Ik liep naar het bedje van Odette. Ik zag mijn nichtje liggen. Ik keek naar mijn tweelingbroer hij zag er zo trots uit. Hij pakte Odette op en gaf haar aan mij. Ik ging zitten in een stoel. "Ze is zo mooi" fluisterde ik tegen Jack. "Ze moeten nog wat testjes doen op haar" zei Jack zacht in mijn oor. "Waarom" zei ik heel zorgelijk. "Ze denken dat nog niet alles goed is met haar" zei Jack. Ik voelde tranen in mijn ogen want ik ben blij maar ook bezorgd want wat is er dan niet goed met haar.

-1 week later-

Ik zat op de bank in mijn appartement. Odette ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ik ben er elke dag. Ik werd gebeld door Jack J. Ik nam op "Je moet naar het ziekenhuis komen NU" zei Jack J snel met een gebroken stem. "Jack wat is er aan de hand iets met Odette?" vroeg ik snel. "Nee maar kom snel!" "Jack vertel gewoon wat er aan de hand is". "Jack en Madison hadden een auto ongeluk toen ze onderweg waren naar het ziekenhuis..." Jack stopte met praten. "Ja Jack vertel" "Madison is er niet meer" bij die worden werd ik gek in mijn hoofd. "Nee dat kan niet!" schreeuwde ik half huilend toen ik op de grond in elkaar zakte. "Het is zo chloe maar je moet nu naar het ziekenhuis komen voor jack" Ik hing op. Ik heb nog nooit zo snel mijn schoenen aangetrokken. Ik pakte mijn autosleutels en rende mijn huis uit. Ik rondde de gang door naar de lift. Ik liep de lift in en veegde mijn tranen weg. Ik kwam beneden aan en rende naar mijn auto. Ik stapte in, ik kan het niet geloven het kan niet waar zijn. Madison is weg.

Ik kwam aan bij het ziekenhuis. Ik parkeerde mijn auto. Ik liep zo snel mogelijk het ziekenhuis binnen. Ik vroeg om Jack Gilinsky. Ik werd verwezen naar een kamer. Ik liep er naar te. Jack J was aan het wachten op de gang. Ik renden aan hem toe. Voor dat ik de kamer van Jack G in renden hield Jack J mij tegen. Hij trok me in een knuffel. "Hij heeft niet lang meer" zei Jack J. Ik werd gek in mijn hoofd. Ik liep de kamer binnen. Jack G lag op het bed, hij zag er heel slecht uit. Ik ging bij hem zitten en pakte zijn hand vast. Hij keek me aan. "Chloe zorg voor Odette" "nee Jack jij gaat gewoon voor Odette zorgen" zei ik snel. "Nee Chloe dat ga jij en Johnson doen, hou van haar als je eigen" er rolde zo veel tranen over mijn wangen. Jack J kwam binnen. "Chloe ik weet dat je het kan en jij ook Jack J" Zei Jack G tegen ons. Jack J had Jack G zijn hand ook vast. "Jack je gaat me niet verlaten ik kan niet zonder je" zei ik zeggen mijn broer. "Ik hou van je Chloe" en er was geen hartslag er ging een harde lang piep af van het apperaat. "Nee Jack nee" schreeuwde ik. Jack J kwam naar me rennen en sloeg zijn armen om me heen. 

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu