1 week later

356 9 0
                                    


P.O.V Kelly

1 week later -

ik word wakker door Peter. Hij zei "wakker worden schat ja moet zo naar school". ik kwam met moeite uit bed en liep naar mijn eigen badkamer. En jaaa ik heb een eigen badkamer ik ben daar zo blij mee. Ik ging snel douchen kleed me aan en deed mijn make up.

Ik liep naar beneden en daar zaten Peter en mijn moeder. Ik probeerde wat te eten maar het lukt me niet. Het is mijn eerste schooldag op een nieuwe school. Ik was misselijk van de zenuwen. Scholen in Amerika zijn zo anders dan in Nederlands. Nadat ik wat had proberen te eten (wat dus niet was gelukt) liepen we naar de auto om naar school te gaan.

Toen we bij school waren en ik uitstapte keek iedereen mij aan. Peter liep met mij mee naar binnen. Ik kreeg een sleutel voor mijn kluisje. En ik kreeg al mijn boeken. Alles in het engels natuurlijk dat gaat nog een probleem worden. Ik kan best goed engels maar niet 100% dus. Maar de bel ging Peter gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik liep naar het lokaal toe ik kon het met moeite vinden. Ik werd voorgesteld aan de klas. Maar iedereen keek me aan met de blik van wat-doe-jij-hier-in-onze-klas blik. Ik ging ergens zitten. En de les begon ik probeerde me best te doen maar het lukte me niet helemaal. En opeens zei die vrouw "mevrouw de boer wat is het antwoord op deze vraag" maar ik wist het antwoord niet. Dus ik zei gewoon dat ik het niet wist. Maar ik vergat om het in het engels te zeggen dus de hele klas keek me aan. En ik liep rood aan. Ik schaamde me zo erg. Ik zei het snel nog een keer in het engels.

-pauze-

In de pauze zat ik naast niemand. Het leek wel of niemand me mocht ofzo. Of omdat ik uit Nederland kom. Want het gaat heel snel op zo school als er iemand nieuw is en al helemaal uit het buitenland.

aan het eind van deze school dag liep ik naar buiten en Peter stond al op mij te wachten. Hij haat me elke dag naar school brengen en ophalen. Toen ik thuiskwam ging ik zonder wat te weggen naar boven naar me kamer. Ik deed me deur op slot pakte mijn telefoon en oordopjes. Liep naar mijn bed toe en liet me op het bed vallen. deze dag was vreselijk en morgen moet ik weer. Ik ga dit niet overleven. Ik wil thuis school of zo. Iedereen in een bitch op die school. 

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu