Justin op halen.

295 8 0
                                    


Ik werd wakker en keek hoe laat het is. Het is 11 uur s morgens. Ik stapte uit bed en ging douchen en kleedde me aan. Ik liep naar beneden en pakte een kop koffie. Ik at snel iets en liep naar boven naar de kamer wat van Justin wordt. Ik zette nog een paar dingen goed en opende zijn kast. Ik liet mijn hand door zijn kleding gaan. Ik pakte er wat uit wat hij zo kan aan doen. Deed het in een tas en ging daarna even op zijn bed zitten en liet me naar achteren vallen. Ik hou van zijn bed zijn bed slaapt zo lekker. Ik stond op en liep naar beneden toe en daar stond Peter al op mij te wachten. We liepen naar de auto toe en reden naar het ziekenhuis. We parkeerden dicht bij de ingang. zodat Justin zo meteen niet zo ver hoeft te lopen. We liepen naar binnen toe en ik liep zo snel mogelijk naar de kamer van Justin. Justin zat rechtop in zijn bed, ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. Ik gaf hem de kleren en hij deed de kleren aan. Ik pakte al zijn spullen in terwijl Peter met de dokter ging praten. Toen ik alles had ingepakt samen met Justin gaf hij me een dikke knuffel en ik lachte. Peter kwam binnen "Justin je mag mee" zei Peter tegen Justin. Peter pakte de Tas en ik en Justin liepen de kamer uit. De bewakers liepen met ons mee helemaal rond ons. Justin snapte er niks van en ik zei dat hij gewoon moet doorlopen. Mensen herkende Justin en kwamen naar ons toe. De bewaker hielden de mensen tegen we liepen door naar de auto. Justin stapte achterin in en ik ging naast hem zitten. peter legde de tas van Justin in de kofferbak en we reden naar huis. Er waren geen fotografen daar was ik wel heel blij mee. We reden onze oprit op en Justin keek naar het huis hij zit diep na te denken of hij het misschien herkent. We stapten de auto uit en Peter pakte Justin zijn tas uit de kofferbak. We liepen naar binnen en mijn moeder zat op ons te wachten. Ze gaf Justin een knuffel maar ik zag dat Justin niet goed weet wat hij ermee moet. Hij keek rond door het huis en ik leidde hem naar boven naar zijn kamer. Ik had zijn tas meegenomen. Ik opende de deur en liep naar binnen met Justin achter me. "Dit is je kamer, met je meubels uit je eigen huis" zie ik tegen Justin en legde de tas neer. Hij keek rond en probeerde zijn meubels te herkennen maar hij herkent het niet. Justin kwam naar me toe en ging naast me zitten want ik was ondertussen op het bed gaan zitten. We bleven gewoon stil totdat ik opstond en naar zijn kast liep. Ik opende zijn kast en keek tussen zijn kleren. Justin stond op en liep naar me toe en keek tussen zijn kleren. "Zal ik je even alleen later Justin?" vroeg ik aan Justin en Justin knikte. "Ik ben in mijn kamer, de kamer naast die van jou" zei ik en liep de kamer uit naar mijn kamer toe. Ik opende de deur en sloot de deur toen ik naar binnen gelopen was. Ik liep naar me bed en ging op mijn buik liggen om op mijn telefoon te kijken. Het was bekend dat Justin uit het ziekenhuis is maar wij hebben daar niks over gedacht op het internet. Dat had dan 1 van de mensen geweest zijn in het ziekenhuis. Maar er was geen foto bij daar was ik heel blij mee. Na ongeveer 5 minuten kwam Justin binnen. Ik keek om en liep naar hem toe en gaf hem een langdurige knuffel. Daarna keek ik hem aan en zei "gaat het met je". Hij schudde van nee en zag de tranen in zijn ogen lopen. We liepen naar het bed en ik hield hem vast en hij begon te huilen. "Ik weet het allemaal niet meer ik snap het niet meer" zei Justin. "Dat is allemaal oké het komt goed ik en Peter zijn er voor je" zei ik terug tegen hem. Na een poosje trok hij zich terug en keek rond. Ik deed zijn haar goed en vroeg of hij serie wou kijken. Om zijn gedachten te veranderen. Hij vond het goed Hij ging tegen de hoofdeind van mijn bed zitten en ik pakte mijn laptop. Ik ging naast hem zitten en legde mijn hoofd om zijn schouder neer. Justin zocht op waar we gebleven waren en keken verder. Na 1 aflevering was het mij idee om even naar beneden te gaan. Hij vond het goed ik liep eerst naar mijn kast om een hoodie van Justin aan te doen en ja ik heb een paar kledingstukken van hem in mijn kast. We liepen naar beneden en Peter vraagt hoe het nu gaat met hem. En ik maakte koffie voor mij en Justin. Ik naast Justin zitten en gaf hem zijn koffie. We zaten gewoon even te praten. Justin ging naar boven om te slapen want hij heeft nog veel rust nodig. Ik ging even met Peter praten. "Het lijkt me goed als jij weer naar school gaat" zei peter tegen mij. Wat dacht ik nee dat wil ik niet. "Kan ik niet thuis scholing krijgen" zei ik. "Nee" zei Peter kort af. En toen kregen we een discussie en toen mijn moeder er bij kwam en er mee ging bemoeien. Was ik het zat. Ik stond op en liep gewoon weg ik liep naar de kamer van Justin. Justin was nog niet aan het slapen zo ik ging bij hem liggen. Hij sloeg zijn arm om me heen. Justin viel in slaap maar ik niet Justin heeft ook zijn slaap nodig. Ondanks dat ik wakker ben bleef ik liggen naast de slapende Justin. Zijn arm die die om me heen had geslapen lag nog steeds over me heen maar was slap. Ik zat op mijn telefoon. Volgende week maandag moet ik weer naar school en ik heb zo 3 weken school gemist. Dus ik moet dat allemaal in halen. En ik moet weer naar school waar ik iedereen haat. Alleen Nate niet. Ik heb daar zo geen zit in. Uiteindelijk viel ik in slaap met mijn telefoon nog in mijn hand. Toen ik en Justin aan het slapen was kwam Peter binnen. En stond gewoon daar en keek naar ons. En liep weer de kamer uit. Na een uur werd ik wakker en Justin ook. Ik ging rechtop zitten met mijn rug tegen het hoofdeind aan. Ik haalde mijn hand door Justin zijn warrige haar en stapte het bed uit. Ik liep naar mijn kamer toe want mijn make up was verpest door het huilen. Morgen is het vrijdag en dan zaterdag en zondag en dan moet ik weer naar school. Nate kwam lang nadat hij naar school was geweest. Ik hoorde zijn auto op de oprit en ik rende naar beneden deed de deur open en rende naar hem toe. Ik sprong in zijn armen en legde mijn hoofd in zijn nek en hij had sterk zijn armen om me heen. Daarna keek ik hem aan en zoende hem. Ik heb hem gemist maar ik heb hem gisteren nog gezien echt raar. Ik hou gewoon van hem. We liepen naar binnen en mijn moeder mag Nate nog steeds niet maar i donẗ care. We liepen naar boven naar mijn kamer en deden de deur op slot.

Hij hield me gewoon een poos in een knuffel. Daarna keek hij me aan en gaf me een kus om mijn mond. Nate ging op het bed liggen en ik ging op hem liggen en hij sloeg zijn armen om me heen. Zo lagen we best lang gewoon niks zeggen. De beste stilte die kan hebben is dat. Na een poos moest Nate weer naar huis ik liep naar beneden. Ik zag Justin nergens en Peter ook niet. Ik en Nate liepen naar zijn auto door zoenen we nog een poos met elkaar. Hij stapte de auto in en reed weg ik liep weer terug naar huis. Ik liep naar Justin zijn kamer toe maar hij was daar niet en ik liep naar mijn eigen kamer toe. Ik ging op mijn bed liggen en keek naar het plafond. Ik dacht helemaal nergens aan. 

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu